هیچ ترسی از بازگشت به فوتبال نداشتم / پرسپولیس جای بازیکنان بزرگ است

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهترین ها را برای این تیم جذب می کنیم چرا که پرسپولیس جای بازیکنان بزرگ است که ارزش پیراهن این تیم را می دانند.

 

 دايي در خصوص اينكه گفته مي‌شود با حضور وي در پرسپوليس احتمال ماندن و يا آمدن برخي بازيكنان به اين تيم كاهش مي‌يابد؛ خاطرنشان كرد: من با هيچ شخصي مشكل ندارم. امسال را بايد با همين بازيكنان سپري كنيم، اما سال آينده بهترين بازيكنان را به پرسپوليس خواهم آورد.
وي ادامه داد: پرسپوليس جاي بازيكنان بزرگي است كه ارزش پوشيدن لباس اين تيم را بدانند. اين تيم بازيكنان فداكار مي‌خواهد تا با تمام توان خود بازي كنند.

سرمربي پرسپوليس در مورد تيم ملي عنوان كرد: هيچ موقع براي زمين خوردن تيم ملي تلاش نكرده‌ام و نخواهم كرد. آرزوي قلبي من موفقيت تيم ملي است و تمام تلاش خود را در اين زمينه انجام خواهم داد.
دايي افزود: مسئوليت من هم‌اكنون تيم پرسپوليس است نه تيم ملي. به همين منظور افكارم نيز متفاوت خواهد بود و با تاكتيك‌هاي جديد وارد ميدان مي‌شويم. تغيير تاكتيك به تيم كمك خواهد كرد و با شناختي كه از تيم‌ها دارم تلاش مي‌كنم بازي‌هاي خوبي انجام دهيم.

وي اظهار داشت: هيچ ترسي از بازگشت مجدد به عرصه فوتبال نداشتم. تلاش خواهيم كرد با تمرينات به شرايط ايده‌آل برسيم. البته شايد مشكلاتي در اين راه وجود داشته باشد، اما در دوران بازيكني‌ام نيز با اين مشكلات روبرو شده‌ام و راه‌هاي مقابله با آنها را تجربه كرده‌ام.
دايي تأكيد كرد: از تمام هواداران پرسپوليس مي‌خواهم در بازي برابر ذوب‌آهن به ورزشگاه بيايند و پرسپوليس را از حمايت‌هاي خود محروم نكنند. اميدوارم در اين بازي ورزشگاه آزادي پر شود و چشم انتظار حضور آنها هستم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)