مرجع خبری پرسپولیس : مجتبى شيرى اعتقادى به انتقاد ندارد و معتقد است كه حمايت نتيجه بهترى نسبت به تخريب خواهد داد به همين دليل بهتر است كه همه از تيم ملى حمايت كنند تا دوباره به سطح اول آسيا برگرديم و حتى در جهان حرفى براى گفتن داشته باشيم. گفت وگو با وى را بخوانيد:

• در مورد نتايجى كه تيم ملى در تورنمنت قطر گرفت چه نظرى دارى؟
– نتايج كه فكر مى كنم براى فوتبال ما خوشايند نبود. درست است كه تغييراتى در تيم ملى بوده و باعث شد آن تيمى كه مردم انتظار دارند نباشد اما اين بازيها رسمى نبود و براى جام ملتهاى آسيا همه بايد از تيم ملى حمايت كنند. نتيجه تيم ملى در رنكينگ فيفا تأثير زيادى دارد. اگر صعود كنيم براى فوتبال ما خوب است و انگيزه بازيكنان هم بيشتر مى شود. اگر همه دست به دست هم بدهيم و به تيم ملى كمك كنيم، موفق مى شود. مهم شخص قطبى نيست و حمايت نتيجه بهترى تا تخريب مى دهد.

• اينكه در يك تورنمنت چهار جانبه چهارم مى شويم را چطور مى بينى؟
– نتيجه اصلاً براى فوتبال ما خوب نبود اما اين بازيهاى دوستانه محك خوبى براى تجربه اندوزى است تا در بازيهاى رسمى موفق شويم. ما در اين تورنمنت كره شمالى را شكست داديم، تيمى كه به جام جهانى رفته است. ما بد بازى نكرديم و فقط نتايج در حد فوتبال ما نبود.

• به آينده تيم ملى با قطبى خوشبين هستى؟
– اگر از تيم ملى حمايت كنيم و به كادر فنى و بازيكنان انگيزه بدهيم و مورد حمايت مردم، فدراسيون و رسانه ها باشند در آينده نتايج بهترى مى گيريم.

• خيلى ها معتقدند با قطبى به جايى نمى رسيم. اين حرف را قبول دارى؟
– من كه نمى توانم در مورد سرمربى تيم ملى نظر بدهم چون از نزديك كنار تيم نيستم و مشكلات را نمى دانم اما بايد از تيم ملى حمايت كنيم و تمام امكانات لازم را دراختيار آنها بگذاريم. شخص قطبى را نبايد مورد انتقاد قرار دهيم بلكه بايد از تيم ملى خود حمايت كنيم.

• كارشناسان معتقدند انتخاب قطبى از اول اشتباه بوده است. چرا بايد از يك انتخاب اشتباه حمايت شود؟
– اين انتخاب نظر فدراسيون بوده و فدراسيون تصميم مى گيرد و در مورد نتايج هم جوابگو است. مثل كرانچار كه نتيجه اش با پرسپوليس خوب بود اما خوب بازى نمى كرديم و اين شوك به تيم وارد شد. حالا هم نظر فدراسيون است كه چكار كند. بايد هدفمان فقط كمك به فوتبال كشورمان باشد تا مثل سابق در رنكينگ فيفا بالا بيايم و در آسيا اول شويم. اميدوارم سازماندهى و تشكيلات خوبى داشته باشيم تا حتى در دنيا هم جايگاه خوبى به دست آوريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)