مرجع خبری پرسپولیس : مهدى شيرى هافبك تيم پرسپوليس درخصوص برگزارى اردوى امارات اظهار رضايت كرد. او معتقد است كه با حضور دايى تيم از انگيزه بالايى برخوردار شده است و همين موضوع سبب شده است اعضاى تيم با روحيه و نشاط زياد خود را براى بازى هاى ليگ آماده كنند. گفت وگوى ما با وى را بخوانيد:

• از اردوى تداركاتى پرسپوليس در امارات صحبت مى كنيد؟
– اردويى كه در امارات دنبال شد مانند اردوى قبل براى اعضاى تيم خيلى مفيد و خوب بود با اين تفاوت كه در اين اردو دايى حضور داشت و همين مسأله باعث بالا رفتن كيفيت تمرينات شد. دايى با تجربه اى كه داشت برنامه هاى تمرينى را براى تيم طراحى كرد كه بيشتر از قبل پرسپوليس را آماده رويارويى براى ديدارهاى ليگ كرد.

• خيلى ها معتقد هستند كه حضور دايى باعث شوك مثبت در پرسپوليس شده است. نظر شما در اين رابطه چيست؟
– بله. صددرصد همه به اين موضوع اعتقاد دارند. حضور دايى باعث دگرگونى اساسى در تيم شد. بچه ها از نظر روحى، روانى در شرايط خوبى قرار دارند و عملكرد تيم در تمرينات عالى شده است و همه با روحيه بالا و با نشاط تمرين مى كنند و من فكر مى كنم همه اين مسائل فقط به خاطر حضور دايى بوده است. اميدوارم ما هم بتوانيم جواب زحمات او را با انجام
بازى هاى خوب بدهيم.

• در مورد وضعيت فعلى تيم صحبت كنيد.
– خدا را شكر پرسپوليس در حال حاضر در شرايط خوبى بسر مى برد و ما به هماهنگى خوبى دست پيدا كرديم. دايى در عرض يك هفته خيلى خوب توانست همه جوانب را بررسى كند و تيم را در دست بگيرد و رابطه خوبى هم كه با اعضاى تيم برقرار مى كند باعث شده است تيم صددرصد در شرايط ايده آل قرار بگيرد.

• از مصدوميتى كه با آن مواجه شديد صحبت مى كنيد؟
– من هنوز هم از پشت پا احساس درد و ضعف مى كنم و دكتر تيم تشخيص داده است كه فعلاًچند روزى به فيزيوتراپى بپردازم. اميدوارم كه هرچه زودتر بهبود پيدا كنم و بتوانم در تمرينات و بازى ها شركت كنم.

• نظرتان در رابطه با بازى پرسپوليس مقابل ذوب آهن چيست؟
– بالطبع بازى سختى مقابل اين تيم خواهيم داشت. ذوب آهن تيم كم نوسانى است و معمولاً هميشه خيلى خوب در هر شرايطى كه با آن مواجه بوده ظاهر شده است. البته ما هم در شرايط ايده آل و خوبى بسر مى بريم و اميدواريم كه بتوانيم ۳ امتياز اين ديدار را از آن خود كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)