مرجع خبری پرسپولیس: دبير كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس گفت: در مورد 4 تخلف هوار ملا محمد بعد از بازي با ذوب‌آهن تصميم‌گيري مي‌شود.

 

عباس عليپور اظهار داشت: هوار ملا محمد در جلسه‌اي روز پنجشنبه به مدت 2 ساعت در باشگاه پرسپوليس شركت كرد و در اين جلسات حرف‌هاي خوبي رد و بدل شد.
وي افزود: هوارملامحمد 4 مشكل با باشگاه پرسپوليس دارد كه به او ابلاغ كرديم. او 40روز غيبت غير موجه در تمرينات دارد و در 3 مسابقه رسمي پرسپوليس حضور نداشته است.

عليپور ادامه داد: هوارملامحمد مصاحبه‌هايي عليه منافع باشگاه و بازيكنان انجام داده و همچنين خروج بدون مجوز از كشور داشته است كه در مورد اين 4 مورد پس از بازي روز شنبه با ذوب آهن تصميم‌گيري خواهيم كرد.
دبير كميته انضباطي و مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس خاطر نشان كرد: طبق توافقاتي كه با دايي و هوار ملا محمد شده اين بازيكن از روز جمعه در تمرينات حضور پيدا خواهد كرد اما تكليف نهايي‌اش براي حضور در بازي‌هاي رسمي بعد از تشكيل جلسه كميته انضباطي باشگاه در روز دوشنبه روشن خواهد شد.

وي در خصوص محمدعلي يحيوي گفت: يحيوي طي جلسه‌اي قرارداد خود را با باشگاه پرسپوليس امضا كرد و او رسما فعلا در كنار عبدي و مولايي دستياران دايي هستند. هنوز دايي افراد جديدي به ما معرفي نكرده است.
عليپور درباره پايان يافتن حكم سرپرستي كاشاني در باشگاه پرسپوليس گفت: حكمي كه دكتر سعيدلو براي كاشاني امضا كرده است بدون تاريخ است به همين دليل كاشاني با قدرت به كارش ادامه مي‌دهد و اگر قرار باشد حكم جديدي بخورد با نظر دكتر سعيدلو است اما فعلا مشكلي در اين باره نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)