مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قبول دارم اشتباه كردم و بايد جريمه شوم، اما انتظار دارم حقم را نيز بدهند و انصاف را رعايت كنند.

 

هوار ملا محمد در خصوص تساوي يك بر يك برابر ذوب‌آهن تصريح كرد: بازيكنان تمام تلاش خود را كردند، اما شانس با ما همراه نبود و در دقيقه 86 گل تساوي را دريافت كرديم. سخت است كه در دقايق پاياني 3 امتياز را از دست بدهيد.
وي عنوان كرد: براي بازي شنبه آينده برابر شاهين بوشهر آمادگي كمك به پرسپوليس را دارم، اما اين بازي اولين ديدار پرسپوليس با هدايت علي دايي بود و وي نسبت به بازيكنان شناخت كافي نداشت. اميدوارم دايي در اين تيم موفق باشد و بتواند با گذشت زمان نتايج بهتري كسب كند.

هوار محمد درباره جلسه فرداي كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس براي رسيدگي به غيبتش اظهار داشت: حرف‌هاي زيادي در اين زمينه زده مي‌شود. قبول دارم اشتباه كردم و بايد جريمه شوم، اما انتظار دارم كه حقم را نيز بدهند.

وي ادامه داد: من يك بازيكن خارجي هستم و براي كمك پرسپوليس آمده‌ام نه براي تفريح. اميدوارم مسئولان باشگاه خود و وجدانشان را حاكم كنند و در مورد تخلف من قضاوت كنند.

هوار محمد عنوان كرد: اميدوارم كاشاني انصاف را رعايت كند تا من نيز در آينده بتوانم به راحتي در پرسپوليس انتظارات كادر فني را برآورده كنم. پرسپوليس را دوست دارم و به گذشته فكر نمي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)