مرجع خبری پرسپولیس : میثاق معمارزاده دیروز چند بار از فروپاشی دروازه تیمش جلوگیری کرد. با میثاق در خصوص بازی با ذوب و آهن و سایر مسائل گفت و گو کردیم که در پی می آید.

 

*چه صحبتی در مورد بازی با ذوب‌آهن داری؟

من اعتقاد دارم تیم ما بازی بدی را در برابر حریف اصفهانی ارائه نداد اما متاسفانه در دقیقه 86 از حریف گل خوردیم و فکر می‌کنم بازیکنان‌ نتوانستند خواسته‌های دایی را در زمین پیاده کنند.دیدار با ذوب‌آهن اولین تجربه دایی بر روی نیمکت پرسپولیس بود و شرایط ما بازی به بازی بهتر خواهد شد.

 

*واقعا در برابر ذوب‌آهن مشکل بدنی داشتید یا مشکل فنی دیگری داشتید؟

من نمی‌توانم در این رابطه حرف بزنم و بهتر است این موضوع را از کادر فنی‌ بپرسید.

 

*به عنوان دروازه‌بان اول پرسپولیس در مورد جدایی عابدزاده چه نظری داری؟

قطعا من از رفتن عابدزاده خوشحال نیستم. او از بزرگان فوتبال ایران محسوب می‌شود ودوستی نزدیکی نیز با ایشان دارم اما در فوتبال آمدن و رفتن امری طبیعی است.

 با این وجود نظر سرمربی ما این بوده که باید از مربی دروازه‌بان‌های دیگری استفاده کند و قطعا همه باید به تصمیم سرمربی تیم احترام بگذارند.

 

 

*رابطه تو با یحیوی چگونه است؟

با یحیوی هیچ مشکلی ندارم. ایشان مربی بسیار بااخلاقی هستند و از بدو حضورشان نهایت تلاش‌شان را برای موفقیت دروازه‌بان‌های تیم انجام داده‌اند.

 

*گفته می‌شود سبک عابدزاده و یحیوی در تمرین دادن دروازه‌بان‌ها با یکدیگر متفاوت است؟

نه برخلاف آنچه گفته می‌شود سبک تمرینات عابدزاده فقط قدرتی نبوده و در مواقع لازم به کارهای سرعتی نیز توجه خاصی داشتند. سبک یحیوی نیز تفاوت چندانی با تمرینات عابدزاده ندارد چون اصول کلی دروازه‌بان‌ها یکی است.

 

*واقعا درست است که عابدزاده پیش از این به قطبی گفته اگر قرار است تو در تیم ملی سکونشین شوی بهتر است تو را به تیم ملی دعوت نکند؟

بله، چنین صحبتی بین عابدزاده و قطبی انجام شده بود. من فکر می‌کنم حرف عابدزاده درست بوده چون اعتقاد دارم بعد از چهار پنج فصل حضور در اردوی تیم ملی نباید به عنوان سکونشین یا بازیکن ذخیره صرف به تیم ملی دعوت شوم. عابدزاده هم همین را گفته بود و اظهار داشته بود اگر قرار به سکونشینی است دروازه‌بان دیگری را دعوت کند.

 

*اگر به تیم ملی دعوت شوی، حاضری با وجود فیکس بودن رحمتی به اردو بروی؟

بحث من فیکس بودن رحمتی نیست ولی اینکه سرمربی تیم ملی حتی در بازی‌های دوستانه نیز به دروازه‌بان دیگری بازی ندهد تا حدودی جای بحث و تعمق بیشتری دارد. رحمتی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است و من بحثی در شایستگی این دروازه‌بان ندارم.

 

*اما مثل اینکه دروازه‌بان‌های ایران فعلا باید پشت خط رحمتی باشند، اینطور نیست؟

حرف من این است نتایج تیم ملی در این مدت اخیر خیلی فوق‌العاده نبوده است بنابراین قطبی می‌تواند به دروازه‌بان‌ها و بازیکنان دیگری نیز بازی بدهد. من شخصا فکر می‌کنم برخوردها در دعوت کردن و حتی بازی دادن تا حدودی سلیقه‌ای بوده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)