مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که علی دایی مشغول سر و کله زدن با نواقص پرسپولیس است و در برخی پستها با چراغ زنبوری به دنبال بازیکنی می گردد که در آن پستها عصای دستش باشد، حکم سرپرستی کاشانی  تمدید شد آن هم بدون آنکه نیتی برای معرفی هیأت مدیره پرسپولیس دیده شود!

 

در این مورد گفته می شود که تمدید حکم سرپرستی عملا با قانون منافات دارد و آن حکم عملا تنها 3 ماه اعتبار دارد اما بحث ما اصالتا این نیست بلکه این است که آیا 3 ماه برای معرفی یک هیأت مدیره خوب و قدرتمند کافی نیست؟ و اصلا به زعم جناب سعیدلو و کاشانی چند کار در این 3 ماه وجود داشت که مهمتر از انتخاب هیأت مدیره یکی از پرطرفدارترین تیمهای آسیا بوده است؟ چگونه است که آن همه تغییر در فدراسیونهای ورزش مختلف در کمترین زمان ممکن رخ می دهد و طبق گفته آقای سجادی رکوردشکنی هم صورت می گیرد اما به پرسپولیس که می رسند 3 ماه زمان کافی نیست!

البته شرایط کنونی پرسپولیس اصلا شرایط بدی نیست اما برای پرسپولیس زندگی “شنا کردن در حوضچه اکنون” نیست و باشگاهی به بزرگی و قدمت و وسعت این باشگاه باید برای آینده اش برنامه ریزی کند و آن را از همین امروز بسازد و این میسر نمی شود جز با هم اندیشی هیأت مدیره قدرتمند و مدیرعاملی دارای حق امضا!

پرسپولیس در مواردی چون مسائل اقتصادی، یارگیری، برنامه ریزی جهت حضور در جام باشگاههای آسیا و تهیه امکانات نیازمند برنامه ریزی است آن هم برنامه ریزی با پشتوانه صورت جلسه شده هیأت مدیره! اما تو گویی قرار است پرسپولیس با لشکر یک نفره  تا قیام و قیامت برود و ما نمی دانیم به کدامین دلیل منطقی و اصولی کسی به این بلاتکلیفی پایان نمی دهد؟!

آیا معرفی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس چندان اهمیتی ندارد؟ آیا این باشگاه قرار نیست آینده ای داشته باشد؟

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)