مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدرى مدافع تيم پرسپوليس كه به تازگى از اردوى تيم ملى بازگشته عملكرد تيم ملى در تورنمنت قطر را مفيد دانست و معتقد بود كه اين بازى ها براى آماده سازى بازى هاى جام ملت ها بسيار مفيد بود. در رابطه با آخرين تغيير و تحولات پرسپوليس و شرايط تيم  ملى با حيدرى گفت وگو كرديم كه در ادامه از نظرتان مى گذرد. با ما همراه باشيد:

 

• حضور در تورنمنت قطر را چطور ارزيابى مى كنى؟
– تورنمنت قطر براى تيم ما بسيار مفيد بود هرچند كه خيلى ها خرده گرفتند كه چرا اين نتايج را كسب كرديم اما بايد بگويم كه ما براى قهرمانى نرفته بوديم. شايد يكى از اهداف ما قهرمانى بود اما هدف اصلى اين بود كه با استفاده از اين بازى ها خودمان را براى قهرمانى در جام ملت هاى آسيا آماده كنيم. بازيكنان جوانى به تيم ملى اضافه شده بودند و حتى خيلى ها اولين بازى ملى خود را انجام مى دادند. هماهنگ شدن آنها زمان مى برد و در هيچ زمانى مثل موقع بازى نمى توانند تجربه كسب كنند. ما در اوايل خوب كار نكرديم اما به مرور زمان بهتر شديم و كاملتر و هماهنگتر كار كرديم و توانستيم كره شمالى را كه به ناحق قهرمان اين تورنمنت شد را شكست بدهيم.

• از بازى مقابل سنگاپور برايمان صحبت مى كنيد؟
– بازى با سنگاپور براى ما خيلى مهم بود. شرايط سختى براى انجام اين بازى داشتيم. اختلاف ساعت

 

 

 

 

باعث شده بود كه خوب استراحت نكنيم و تيم سنگاپور هم نسبت به سال هاى قبل خيلى فرق كرده بود. استاديوم و باقى شرايط به نفع آنها بود اما خوشبختانه توانستيم با تلاش بچه ها به يك پيروزى پرگل دست يابيم.

 

• خيلى كم در تركيب تيم ملى قرار گرفتى. فكر نمى كنى بايد فرصت بيشترى به تو داده مى شد؟
– در درجه اول مهم اين است كه تيم ملى بتواند نتيجه بگيرد و هر كسى چه يك دقيقه و چه ۹۰ دقيقه براى تيم ملى به ميدان برود برايش افتخار بزرگى محسوب مى شود چراكه حضور در تيم ملى به بازيكنان شخصيت زيادى مى بخشد. هيچ فرقى نمى كند كه من كامل بازى كرده باشم يا نه. زمانى كه بازى كردم تمام تلاشم را به كار گرفتم تا براى تيمم مفيد باشم و زمانى هم كه روى نيمكت بودم براى موفقيت تيم ملى دعا كردم.

• پرسپوليس باتغييروتحولات فراوانى روبرو شده است. حضور دايى را در اين تيم چطور مى بينى؟
– خب از زمان آمدن دايى من و خليلى به علت حضور در اردوى تيم ملى در تمرينات حضور نداشتيم. ۵ صبح جمعه به تهران رسيديم و بلافاصله در تمرينات بعدازظهر تيم شركت كرديم. با توجه به اختلاف ساعت، خواب ما به   هم  ريخته بود اما سعى كرديم خودمان را با شرايط تطبيق بدهيم و خوب تمرين كنيم. آقاى دايى هم در زمان بازيگرى و هم مربيگرى آدم موفقى بوده است. اميدوارم كه وى بتواند در پرسپوليس هم موفق باشد.

• با توجه به دورى از تمرينات مى توانى خودت را به تفكرات دايى نزديك كنى؟
– من تمام سعى خودم را به كار گرفتم تا در اولين تمرينى كه بعد از بازگشت انجام دادم موفق عمل كنم.
حتى بين ۱۸ نفر اصلى هم قرار گرفتم. درست است كه در اين اردو نتوانستم ساير هم تيمى هاى خود را همراهى كنم اما به اندازه كافى با آنها هماهنگ هستم و در نهايت موفقيت تيم براى من اهميت دارد.

• از نيمكت نشينى ناراحت نيستى؟
– نه من تازه از اردوى تيم ملى برگشته بودم و نظر كادر فنى اين بود كه بهتر است در اين بازى استراحت كنم. آنچه مشخص است اين كه آقاى دايى سعى كرد بهترين ارنج را به زمين بفرستد و افراد آماده تر را در تركيب قرار بدهد.

• از بازى با ذوب آهن برايمان صحبت كن؟
– طبيعى بود كه بعد از چند روز تعطيلى شرايط تيم براى بازگشت به ميدان سخت باشد. علاوه بر اين بازى آسانى هم پيش رو نداشتيم و تيم ذوب آهن براى برد به ميدان آمده بود اما بچه هاى ما توانستند در دقايقى بازى را در اختيار بگيرند و تيم برتر ميدان باشند و اگر بد شانسى دقايق پايانى نبود و روى ضد حملات غافلگير نمى شديم بازى را با برد پشت سر گذاشته بوديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)