مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیت گل ذوب آهن نه بر اساس کار تیمی بلکه به دلیل اشتباهات فردی بازیکنان ما بدست آمد.

 

عادل کلاه کج با بیان این مطلب افزود:” با وجود دوران بدنسازی سنگینی که پشت سر گذاشته بودیم عملکرد نسبتا خوبی در برابر ذوب آهن داشتیم و اگر اشتباهات خودمان نبود این تیم هیچ حرفی برای گفتن در برابر ما نداشت.”

وی با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس در تمرینات، تصریح کرد:” حضور آقای دایی، باعث تحول بزرگی در تیم ما شده است و به جرات می گویم بازیکنان برای حضور در تمرینات، ثانیه شماری می کنند تا بتوانند با کسب آمادگی و نشان دادن قابلیت های خود، به ترکیب اصلی راه یابند.”

هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس، افزود:” سخت است که درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال حرف بزنم اما باید بگویم که من به این تیم به شدت امیدوارم. صد در صد سهمیه آسیایی را از طریق لیگ برتر خواهیم گرفت و برای قهرمانی در لیگ نیز نا امید نیستیم. این جدای از خیزی است که برای قهرمانی در جام حذفی برداشته ایم. “

عادل کلاه کج درباره رویارویی سرخپوشان تهرانی با تیم فوتبال شاهین بوشهر نیز، گفت:” تیم شاهین از طرفداران پرشوری برخوردار است اما هر بازی برای ما حکم فینال دارد. بازی با ذوب آهن تمام شد و ما فقط در فکر شکست دادن حریفانمان و کسب 3 امتیاز تمامی بازی ها هستیم.”

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)