مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بانان پرسپوليس گفت: رفاقت بين معمارزاده و حقيقي لذت‌بخش است و آنها در آينده از بهترين‌هاي تيم ملي خواهند شد.

 

محمد علي يحيوي عنوان كرد: عادت دارم زياد صحبت نكنم و بيشتر توانايي خودم را نشان دهم.
وي در خصوص بازي برابر ذوب‌آهن كه با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان رسيد خاطرنشان كرد: عملكرد ميثاق معمارزاده، خوب بود و چند موقعيت تك به تك را گرفت و گل را نيز از فاصله 6 قدمي دريافت كرد.
اين مربي ادامه داد: مي‌توانستيم هر 3 امتياز بازي را كسب كنيم، اما با بدشانسي روبرو شديم. اولين تجربه علي دايي در تيم پرسپوليس بود و در آينده بازي‌هاي بهتري خواهيد ديد.

يحيوي اظهار داشت: از هواداران پرسپوليس درخواست مي‌كنم دايي را تنها نگذارند و با آمدن به ورزشگاه قوت قلبي براي بازيكنان باشند. هواداران به جاي تماشاي ديدار از خانه به ورزشگاه بيايند و تيم را از حمايت‌ محروم نكنند.


مربي دروازه‌بانان پرسپوليس افزود: تا آخرين لحظه‌اي كه توان داشته باشم براي موفقيت پرسپوليس تلاش خواهم كرد. تمرينات خوبي انجام داده‌ايم و روي كارهاي تاكتيكي و نقاط ضعف كار كرده‌ايم.

يحيوي تصريح كرد: اميدوارم دروازه پرسپوليس در ديدارهاي آينده بسته بماند و با پيروزي زمين را ترك كنيم. رفاقت بين معمارزاده و حقيقي لذت‌بخش است و آنها مانند 2 دوست و برادر با يكديگر رفتار مي‌كنند. مطمئن هستم در آينده از بهترين‌هاي تيم ملي خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)