مرجع خبری پرسپولیس :  بازيكن عراقي پرسپوليس گفت: اميدوارم پس از بررسي جريمه در نظر گرفته شده براي من كمتر شود.

 

هوار ملا محمد درباره اينكه كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس روز گذشته اعلام كرد 25 درصد از قراردادش به دليل غيبت‌هاي غيرموجه كسر مي‌شود، تصريح كرد: در مورد رأي كميته انضباطي اعتراضم را به كميته استيناف باشگاه اعلام كردم و اميدوارم پس از بررسي جريمه در نظر گرفته شده كمتر شود. دوست دارم با كاشاني ديدار كنم و اميدوارم در اين مورد بتوانم با وي صحبت كنم.

وي با بيان اينكه من هم از اين موضوع ناراحتم ادامه داد: از امروز تمرينات گروهي را آغاز كردم و اميدوارم روز شنبه برابر شاهين بتوانم بازي كنم و خودم را نشان دهم. بازي سختي داريم و مي‌دانم اگر خوب باشم دايي روي من حساب ويژه‌اي باز خواهد كرد.
هوار محمد تآكيد كرد: روي اتفاقات قبل چشمم را بسته‌ام و به آينده درخشان با پرسپوليس فكر مي‌كنم. بازي در هواي گرم بوشهر شرايط خاص خود را دارد و اميدوارم در اين بازي بتوانم مؤثر باشم.

هوار محمد صبح امروز با حضور در باشگاه در نامه‌اي به حبيب كاشاني و كميته استيناف اعتراض خود را به اين راي اعلام كرد.
قرار است در جلسه‌اي بين مسئولان كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس و حبيب كاشاني تاريخ جلسه كميته استيناف باشگاه پرسپوليس مشخص شود تا راي هوار ملا محمد مجددا مورد بررسي قرار گيرد.

جلسه كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس عصر روز گذشته براي اعلام راي در خصوص تخلفات هوار ملا محمد تشكيل شد و اعضا با اتفاق آرا و با در نظر گرفتن حداكثر تخفيف، به كسر 25 درصد از مبلغ كل قرارداد اين بازيكن راي دادند. اين راي بدوي و ظرف سه روز از تاريخ ابلاغ، قابل تجديد نظر خواهي از شوراي استيناف باشگاه خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)