مرجع خبری پرسپولیس : باید به قطبی فرصت داد و نباید به خاطر بازیهای تدارکاتی تورنمنت قطر اینچنین به قطبی هجوم بیاوریم. اینها صحبتهای مدافع ملی پوش پرسپولیس در مورد قطبی بود. گفتگوی سپهر حیدری در ادامه آمده است:

 

*در بازی با ذوب آهن در زمین حضور نداشتی، علت خاصی داشت؟

– اگر من در بازی قبلی پرسپولیس غایب بودم به علت این بود که 2 هفته از تیم دور بودم و در اردوی تیم ملی بسر می بردم به علت اختلاف ساعت سنگاپور و ایران 4،5 روز نتوانسته بودم درست بخوابم و ساعت 4 و 30 دقیقه صبح هم به تهران رسیدیم بنابراین به علت عدم هماهنگی با سایر نفرات بر روی نیمکت نشستم که اطمینان دارم بهترین تصمیم دایی بود چون خیلی خسته بودم.

 

*بازی با ذوب آهن چطور بود؟

– مقابل ذوب آهن بازی پایاپایی را انجام دادیم. در این دیدار اما چون  من نفر آخر نیمکت پرسپولیس بودم و پشت کمک داور قرار گرفته بودم نقطه دیدم طوری که بود که متوجه شدم گل آنها کاملا آفساید بود اما در هر صورت ذوب آهن نمایش خیلی خوبی داشت و…

*چون اصفهانی هستی می گویی این تیم خوب کار کرد؟

– خیر، من با این تیم زندگی کردم و می دانم ذوب آهن چه قدرتی دارد اما راه رفتن روی  اعصاب هواداران دیگر بس است و اطمینان داشته باشید ما با کسب یکی از سهمیه های آسیا دل هوادارانمان را شاد خواهیم کرد.

 

*خیلی مطمئن در مورد گرفتن سهمیه آسیایی حرف می زنی!

– باید سهمیه بگیریم، زیرا پتانسیل آن را داریم.

 

*وضعیتت برای بازی با شاهین چطور است؟

– با آنکه به دلیل کمبود وقت نتوانستم خوب بخوابم و حتی عدم سرحالی در  نوع بازی خلعتبری هم دیده می شد به مرور زمان و با استراحت به آمادگی می رسم. باور کنید در بازی قبلی با آنکه روی نیمکت نشسته بودم فقط برای موفقیت پرسپولیس دعا می کردم. در تیم ملی با آنکه نیمکت نشین بودم اما فقط دعا می کردم و می خواستم تیمم با موفقیت میدان را ترک کند.

 

*نظرت در مورد سرمربیگری دایی در پرسپولیس چیست؟

– بی شک دایی یکی از اسطوره های فوتبال ایران محسوب می شود و قطعا ما باید با ایشان یکی از جام ها را بگیریم. البته کرانچار هم سبک مخصوص به خودش را داشت اما قطعا دایی می تواند پرسپولیس را به موفقیت برساند.

 

*بازی با شاهین بوشهر را چطور می بینی؟

– بازی آسانی پیش رو نداریم اما اگر می خواهیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم محکوم به شکست این تیم هستیم. باید هرچه در چنته داریم رو کنیم و با چنگ و دندان 3 امتیاز را از آن خود کنیم.

 

*راستی در مورد صحبتهای معدنچی که گفته اکثر بازیکنان به خاطر خوشگذرانی به تیم ملی آمدند، چه نظری داری؟

– اصلا نمی خواهم در این مورد اظهارنظر کنم و به من ارتباطی ندارد. فقط این را می توانم بگویم که چون تیم به جام جهانی نرفته، طرفداران کمتر استقبال می کنند. به قطبی فرصت داد، چراکه نسل فوتبال و تیم ملی عوض شده و قطبی زمان می خواهد تیم را هماهنگ کند تا در ادامه جام باشگاهها موفق شویم. هدف از تورنمنت قطر فقط هماهنگی ساختار تیم بود و نباید چون تیم در این بازیهای تدارکاتی نتیجه نگرفته اینچنین بی رحمانه مربی تیم ملی بتازیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)