مرجع خبری پرسپولیس : باعدم انتخاب اعضای هیأت مدیره پرسپولیس اینگونه به نظر می رسد که می خواهند امسال را با حبیب کاشانی به طور کلی تمام کنند و در آخر فصل برای پرسپولیس اعضای هیأت مدیره انتخاب نمایند!

 

 اینکه چرا می خواهند چنین کنند شاید به عدم وجود حاشیه در رأس پرسپولیس کنونی بازگردد اما این کار در نهایت به ضرر این تیم تمام می شود و دلیلش هم این است که معمولا نطفه قهرمانی و موفقیت یا عدم موفقیت یک باشگاه در فصل نقل و انتقالات و روزهای تعطیلی بسته می شود و باید برای هر ثانیه و دقیقه آن برنامه ریزی دقیقی داشت تا جایی که حتی اردو، جذب بازیکن، تغییرات در میان مربیان و…را هم در همین چند هفته انجام می دهند و اگر پرسپولیسی ها در آن روزها به جای برنامه ریزی برای آینده زمان و وقتشان را برای انتخاب یا معرفی اعضای هیأت مدیره تلف کنند روزهای پس از آن در سال آینده را هم با ناکامی شروع و به پایان می رسانند.

 امروز اگر می بینید که سپاهان و ذوب آهن یک سر و گردن از دیگران بالاترند مهمترین دلیلش همین است که آنها در فصل نقل و انتقالات تکلفشان با خودشان روشن بود و از هر لحظه آن در حفظ بازیکنان مورد نظر و جذب نفرات جدید و تشکیل اردو و آماده سازی و برنامه ریزی مالی دقیق استفاده کردند.

 حال آنکه پرسپولیس هنوز هیأت مدیره ای ندارد که برای چند ماه دیگر بخواهد برنامه ای داشته باشد! به نظر می رسد هرچه سریعتر باید سعیدلو تکلیف پرسپولیس را روشن کند تا دیگر شاهد چنین ناکامی هایی نباشیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)