مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس عابدزاده را تهدید کرده اند در صورتی که پیشنهاد حضور در آکادمی این باشگاه را نپذیرد باید مبلغی به عنوان غرامت بپردازد!

 

احمدرضا عابدزاده در آخرین مصاحبه ای که با رسانه ها انجام داد؛ کاملا آشکار و شفاف اعلام کرد که پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را مبنی بر حضور در آکادمی فوتبال و تیم های پایه پرسپولیس نخواهد پذیرفت. این اظهار نظر باعث شد تا مسئولان باشگاه نیز به صورت غیر رسمی اعلام کنند در صورتی که احمدرضا عابدزاده پیشنهاد جدید باشگاه را نپذیرد و از ادامه همکاری با باشگاه منصرف شده و به نوعی شخصا قراردادش را فسخ کرده. نکته این جاست که باشگاه پرسپولیس هنوز زیر بار برکناری یا اخراج عابدزاده نرفته و مدعی است که او با باشگاه قرارداد دارد؛ از این رو باشگاه می تواند از او در قسمتی دیگر که مستقل از تیم بزرگسالان است بهره ببرد. دلیل این ادعا نیز به متن قرارداد مربوط می شود. بندی که در آن از عابدزاده به عنوان مربی باشگاه پرسپولیس قید شده نه مربی گلرهای تیم بزرگسالان پرسپولیس. از این روست که باشگاه این حق را برای خود قائل است تا از عابدزاده در آکادمی و تیم های پایه استفاده کند اما عابدزاده مدعی است که او به عنوان مربی دروازه بانهای تیم بزرگسالان پرسپولیس به خدمت باشگاه درآمده و مسئولان باشگاه نمی توانند از او در پست دیگر بهره ببرند.

 در هر حال خبرهای موثق دریافتی حاکی از آن است که نه تنها این مصاحبه ها، جرایم سنگین مالی را از سوی باشگاه برای مربی سابق دروازه بانهای پرسپولیس در پی خواهد داشت بلکه در صورتی که او به صورت رسمی پیشنهاد باشگاه را نپذیرد باشگاه این موضوع را به عنوان قطع همکاری عابدزاده با پرسپولیس تلقی کرده و علاوه بر فسخ قرارداد او و عدم پرداخت حق و حقوقش، مبلغی را نیز به عنوان غرامت به واسطه پای بند نبودن به قرارداد امضا شده میان طرفین از عابدزاده طلب خواهد کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)