مرجع خبری پرسپولیس : رضا شاهرودى در حال حاضر سپاهان را شانس اول قهرمانى مى داند اما معتقد است كه در فوتبال هر اتفاقى ممكن است بيفتد و شايد معادلات صدر جدول عوض شود.

• اولين بازى دايى با پرسپوليس چطور بود؟
– اولين بازى آقاى دايى با پرسپوليس مقابل تيم قوى ذوب آهن بود كه دوم جدول است. به نظر من بد نبود اما پرسپوليس نبايد ۲ امتياز را از دست مى داد اما در نهايت يك امتياز گرفت. اگر دايى در نيمه اول بيشتر روى تركيب تيم دقت مى كرد، مى توانست نتيجه بهترى بگيرد چون ۲ تعويض اجبارى روى دستش ماند. دفاع وسط هاى تيم خيلى خوب بودند و شيث عمق دفاع را خوب پوشش مى داد.

• اينكه دايى بعد از بازى مى گويد گلزن تمام عيار نداريم را چطور ارزيابى مى كنيد؟
– به هرحال ايشان به تيم نزديك است و بهتر مى داند اما به نظر من اگر روى آرفى و نوروزى بيشتر كار كنند، جواب مى دهد. اگر خودم مربى بودم، آرفى را يك خط عقب مى آوردم و آزادى عمل بيشترى به او مى دادم چون بازيكن خوبى است.


• خود دايى به عنوان ركورددار گل ملى جهان بايد اين مشكل را زودتر حل كند؟
– آقاى دايى ۲۰ روز زمان داشته اما اين مشكل را حل مى كند. اين مشكل نياز به تمرين اختصاصى و مسائل روحى و روانى دارد.

• با اين امتيازاتى كه از دست مى دهند، سهميه آسيايى مى توانند بگيرند؟
– نمى شود از الان گفت و قضاوت كرد. اول فصل آقاى كاشانى نبود و دايى هم تازه آمده است. اگر اول فصل يارگيرى مى شد، مى توانستند نتايج بهترى بگيرند. دايى يك سال و نيم قرارداد دارد و سال بعد مى تواند نفراتى كه مى خواهد را انتخاب كند و يك تيم قوى بسازد.

• پرسپوليس امسال انتظارات را برآورده كرده است؟
– نه، به خاطر همين نوسانات كه بوده، انتظارات را برآورده نكرده است. مقابل ذوب آهن هم بد نبودند اما رفته رفته تيم بهتر مى شود و تماشاگران هم بيشتر به استاديوم مى آيند.

• شانس قهرمانى كدام تيم را بيشتر مى دانيد؟
– سپاهان درحال حاضر شانس اول قهرمانى است. البته هيچ چيز معلوم نيست و ممكن است سپاهان هم در بازيهاى بعدى خود بد نتيجه بگيرد و شايد پرسپوليس هم بازيهايش را ببرد و خودش را به قهرمانى نزديك كند. الان چيزى معلوم نيست اما شانس سپاهان در حال حاضر بيشتر از بقيه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)