مرجع خبری پرسپولیس : در این بین بازیکنانی مثل حسین کعبی و حسن اشجاری اختیار را از کف داده اند و مصاحبه های بوداری می کنند.

 

پرسپوليس هنوز از عهده حل مشكلات اين فصل خود برنيامده در انديشه فصل آينده است. آينده نگرى از اين نوع هم در نوع خود جالب توجه است. على دايى از هم اكنون در حال جمع بندى توانايى هاى بازيكنان فعلى، براى شناسايى نفراتى است كه بايد در فصل آينده به تيم منتقل شوند تا آنچه كه مى خواهد را در اختيار داشته باشد. او بازيكنان را هم از همين لحظه درنظر گرفته است. از سوى ديگر بازيكنانى مثل اشجارى وكعبى هم كه طاقت از كف داده اند، پيشاپيش مصاحبه كرده اند و مصاحبه هاى بودارى انجام مى دهند. دايى در حالى در انديشه كامل كردن تيم فصل آينده در ذهن خود است كه مديريت باشگاه هم در اين ارتباط براى خود برنامه هايى دارد و در اين ارتباط مسئولان باشگاه، بازيكنان خاصى را در فهرست خريد قرارداده يا قرار مى دهند.

 البته ترديدى نيست كه در پايان فصل اگر قرار نشد على دايى براى فصل بعد هم در پرسپوليس ماندگار شود، آنگاه در بررسى هاى مشترك فهرست واحدى تهيه خواهد شد ؛ طبيعى است كه وجود اين فضا فرصتى براى بعضى بازيكنان است كه در موعد مقرر بازار را براى خود گرم كنند البته اين مباحث در حالى مطرح مى شود كه با معرفى هيأت  مديره جديد باشگاه بعضى اعضاء نيز در اين ارتباط حرفهايى براى گفتن خواهند داشت. چنانكه همين حالا خبر مى رسد بعضى اعضاء در اين ارتباط فكرهايى در سر دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)