مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی سخت ترین دوران مربیگری خود را طی می کند. شاید اگر او نتواند از این بحران عبور کند برای همیشه از صحنه مربیگری حذف خواهد شد.

 

بعد از باخت سنگین پرسپولیس به شاهین بوشهر کاملا طبیعی است که کادر مدیریت وفنی قبلی پرسپولیس با مصاحبه های گوناگون، اعتراض خود را به کادر فنی جدید و جایگزین شده خود اعلام کنند.

علی دایی و کادر جدیدش که چندان هم تغییر نکرده، ممکن است با یکی دو باخت دیگر در شرایطی قرار بگیرند که اینروزها صمد مرفاوی و یارانش در آن شرایط قرار دارند.

 
دایی در لباس مربیگری در شرایطی قرار دارد که برای او بسیار حیاتی است. اگر او نتواند در پرسپولیس موفق شود به احتمال فراوان آخرین دوران سرمربیگری خود را تجربه خواهد کرد و شاید او را هیچگاه بر روی نیمکت تیمی نبینیم. 

به احتمال فراوان یکی از مواردی که باعث شده دایی دوباره به صحنه فوتبال برگردد جبران ناکامی خود در تیم ملی است .او به خوبی می داند که دیگر فرصت جبرانی برای ناکامی هایش نخواهد داشت . این آخرین فرصت او برای بازگشتی شکوهمندانه به فوتبال است.


اما همین بازگشت شکوهمندانه می تواند به شکلی رقم بخورد که نام او را از صحنه مربیگری فوتبال ایران پاک کند و دایی همچنان به تعدادگلهای زده اش دلخوش باشد.

دایی باید زودتر بجنبد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)