مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بهتر است مسئولان فعلي باشگاه با آبروي علي دايي بازي نكنند.

 

ضيا عربشاهي درباره باخت 4 بر يك پرسپوليس مقابل شاهين بوشهر اظهار داشت: بازيكني كه پول حرفه اي مي گيرد بايد با جان و دل براي تيمش بازي كند. البته غيرت و تعصب 20 درصد قضيه است و بقيه مسائل فني است. ديروز پرسپوليس به نسبت بازي قبلي خود 5 تغيير در تركيب داشت و مطمئنا تيمي كه ساختار ثابتي نداشته باشد به مشكل مي خورد.
وي افزود: كرانچار اگر تغيير در تركيب خود ايجاد مي كرد نهايتا دو بازيكن را تغيير مي داد اما تغيير 5 بازيكن به فاصله يك هفته منطقي نيست. پرسپوليس اكنون مشكل روحي دارد.

عربشاهي با انتقاد از مديريت باشگاه ادامه داد: كاشاني به خوبي با كلمات بازي مي كند و به نرمي صحبت هايش را مطرح مي كند. من هميشه حرف هايم را رك مي زنم و ضربه آن را هم خورده ام اما نمي توانم حقايق را نگويم. بازي با كلمات روح و روان تماشاگر را هم آزار مي دهد.

بازيكن سال هاي دور پرسپوليس تاكيد كرد: نمي توان هواداران اين تيم را با اينگونه صحبت ها فريب داد. به نظر من كادرفني كه دايي براي خود انتخاب كرده است همكاري لازم را با او ندارند. يكي از مشكلات مربيان بزرگ ايران اين است كه نمي خواهند مربيان بزرگ ديگري در كنارشان كار كند. در حالي كه در تيم هاي بزرگ دنيا سرمربيان از مربياني در كادر خود استفاده مي كنند كه همرديف خودشان است.

عربشاهي با بيان اينكه به دايي علاقه مند است، اضافه كرد: دايي سال ها براي اين فوتبال زحمت كشيده است و معتقدم مربي بزرگي است اما به نظرم باشگاه پرسپوليس در اين شرايط با آبروي دايي بازي مي كند. دايي بايد به فكر خودش باشد و دستياران بهتري را انتخاب كند. روز گذشته هيچكس در اين كادر متوجه نشد مشكل اين تيم در سمت چپ است.
اين پيشكسوت تصريح كرد: شاهين بوشهر به خوبي متوجه اشكال پرسپوليس شد و هر 4 گل خود را از سمت چپ پرسپوليس زدند. اگر كسي كه واقعا بتواند به دايي كمك كند ديروز در كنارش بود اين نكته را مي ديد. مربي فقط اين نيست كه تا دوربين ديد ادا در بياورد.

عربشاهي با اشاره به اينكه تيم نياز به شارژ روحي دارد، گفت: بعد روحي خيلي مهم است. سالي كه سپاهان با كاظمي قهرمان شد، اين تيم به لحاظ فني خيلي در سطح بالايي نبود اما كاظمي طوري بازيكنانش را آماده كرده بود كه با تمام وجود براي برد بازي مي كردند. حتي پرسپوليس با قطبي با همين شرايط قهرمان شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)