مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان پرسپوليس گفت: برخي بازيكنان لياقت پوشيدن پيراهن پرسپوليس را ندارند و نمي‌توانند به اين تيم خدمت كنند.

 

ميثاق معمارزاده در خصوص شكست 4 بر يك برابر شاهين بوشهر اظهار داشت: بد بازي كرديم و شكست حقمان بود. روي گل چهارم 100 درصد مقصر بودم و به علت فشار عصبي كه داشتم اشتباه كردم، اما در ساير گل‌ها مقصر نبودم.

دروازه‌بان پرسپوليس خاطرنشان كرد: تمرينات خوبي انجام داده بوديم، اما نمي‌دانم چرا اين گونه بازي كرديم؟ بازيكنان پرسپوليس حرف‌هاي دايي را گوش نكردند. متأسفانه بازيكنان شرايط بدني خوبي نداشتند و نمي‌دانم چه بلايي سرمان آمد. زماني كه گل چهارم را دريافت كرديم متوجه شدم اعتبار فوتبالي‌ام از بين رفت، البته چنين اتفاقاتي در فوتبال طبيعي است.

معمارزاده يادآور شد: 10 دقيقه اول را خوب آغاز كرديم، اما پس از آن بازي را واگذار كرديم و تيم شاهين يك بازي منطقي و حرفه‌اي را انجام داد.

وي عنوان كرد: به دايي حق مي‌دهم كه ناراحت باشد، زيرا شكست سنگيني بود. وي آبروي خود را به سختي به دست آورده است و نمي‌خواهد به آساني آن را از دست بدهد. با اين شكست اعتبار تيم پرسپوليس و دايي زير سؤال رفت.

اين دروازه‌بان يادآور شد: پرسپوليس در اين فصل بازي خوبي از خود به نمايش نگذاشته است. در بيشتر بازي‌ها با خواست خدا پيروز شديم و بايد تلاش كنيم در بازي‌هاي آينده فوتبال خوبي انجام دهيم.

وي تصريح كرد: دايي تيم مريضي را تحويل گرفت و براي ساختن آن نياز به زمان دارد. بايد تلاش كنيم در بازي‌هاي آينده بهتر شويم و حاشيه‌ها را از بين ببريم. برخي بازيكنان لياقت پوشيدن پيراهن پرسپوليس را ندارند و نمي‌توانند به اين تيم خدمت كنند.

معمارزاده اظهار داشت: فكر نمي‌كنم بازيكنان كم‌كاري كنند، زيرا زندگي خود را از طريق فوتبال مي‌گذرانند. تيم پرسپوليس در برخي نقاط با كمبود بازيكن همراه است و نياز به مهره دارد. پرسپوليس 10 بازيكن بزرگ خود را از دست داد. علي كريمي، عليرضا نيكبخت واحدي و پژمان نوري بازيكنان تأثيرگذاري بودند كه از اين تيم رفتند.
وي ادامه داد: همه تيم‌ها آرزوي داشتن بازيكني مثل كريمي را دارند. با وجود علي كريمي يا بازيكني همانند او جايگاه پرسپوليس هم‌اكنون اين نبود. همچنين نيكبخت تأثير بسزايي در فوتبال پرسپوليس داشت كه نبود او حس مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)