مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران پس از ماه‌ها سكوت گفت: در تيم ملي تنها بودم و هيچ‌كس پشتوانه‌ام نبود.

 

علي دايي در مورد شكست 4 بر يك برابر شاهين بوشهر عنوان كرد: روز بسيار بدي را مقابل شاهين داشتيم. اين شكست از اتفاقات فوتبال است كه هر 10 سال يك بار پيش مي‌آيد. همه چيز دست به دست هم داد تا چهار گل بخوريم.
وي ادامه داد: من هم مانده‌ام كه چرا با تمرينات خوبي كه در طول هفته انجام داديم، در بازي بسيار بد ظاهر شديم و عملكرد بدي داشتيم.

وي افزود: شرايط يك دفعه در بازي تغيير كرد و توپ اول با خوردن به دست دروازه‌بان وارد دروازه شد. نمي‌دانم چرا تيم ما از نقطه‌اي گل خورد كه بارها در تمرين روي آنها كار كرده بوديم.

دايي در مورد اينكه گفته مي‌شود، شما اعتبار خود را در راه پرسپوليس گذاشته‌ايد و با اين شكست چگونه خواهد شد، تأكيد كرد: من فقط آمده‌ام كه پرسپوليس را درست كنم و با كمك كاشاني و بازيكنان در آينده نزديك به آن دست پيدا خواهيم كرد. تا زماني كه اين تيم را سر و سامان ندهم صحنه را خالي نمي‌كنم.

وي در مورد اين كه گفته مي‌شود تعصب در فوتبال مرده است، خاطرنشان كرد: در فوتبال اتفاقات زيادي ممكن است بيفتد اما من نمي‌توانم يك نفر را مثال بزنم كه بي تعصب بوده است. همه ما مقصر بوديم كه چهار گل دريافت كرديم. اميدوارم اين شرايط ديگر در آينده براي ما رخ ندهد. اشتباهات فردي در بازي با شاهين زياد بود. برخي اشتباهات را بازيكنان انجام دادند كه من نمي‌توانم آنها را درست كنم چون اين اشتباهات در فوتبال ما جا افتاده و وجود دارد.

دايي يادآور شد: در اين بازي بسيار شرمنده هواداران شديم. علي دايي، بازيكنان و تمامي كادر فني لياقت اين را نداشتند كه هواداران در پايان بازي با آنها عكس يادگاري بگيرند. من فقط ناراحت هواداراني هستم كه پس از بازي روز گذشته با اشك ورزشگاه را ترك كردند. متأسفانه ما دل هواداران را شكستيم و بايد در آينده جبران كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا مشكلات جانبي در شكست پرسپوليس نقش داشت، گفت: مشكلي خاصي نبود. فقط بازيكنان در داخل زمين راه مي‌رفتند. اگر حتي آنها در سر جاي خود مي‌ايستادند و 10 درصد توان خود را مي‌گذاشتند شايد پرسپوليس 4 گل دريافت نمي‌كرد.
سرمربي پرسپوليس تصريح كرد: بازيكنان در اين بازي هيچ تلاشي انجام ندادند و به هيچ وجه جنگنده نبودند و اينها همه تمام مشكلات ما بود.

دايي اضافه كرد: بايد خيلي كارها را در پرسپوليس انجام دهيم. من امروز ناراحتي را در چشمان بازيكنان ديدم و همه آنها ناراحت بودند. با اعتباري كه داريم در بازي‌هاي آينده اين مشكلات را برطرف مي‌كنيم.

سرمربي پرسپوليس گفت: مي‌خواستم پس از اين شكست در رختكن براي آن هواداراني گريه كنم كه با ناراحتي ورزشگاه راترك كردند. مطمئن باشيد دايي با اين كارها خراب نمي‌شود و با انجام يك بازي از بين نخواهد رفت.

دايي در ادامه با اشاره به اتفاقاتي كه در تيم ملي برايش رخ داده گفت: زماني كه سرمربي تيم ملي بودم و برعكس اين نتايج كسب مي‌شد تنها و غريب بودم و ‌هيچ پشتوانه‌اي نداشتم، اما حالا كاشاني و مسئولان ديگر مثل كوه پشت سر من است و مي‌خواهم خود را نشان دهم. اين تنها ناگفته‌اي است كه درباره تيم ملي مي‌گويم. اين را بنويسيد تا مردم بدانند كه در تيم ملي كسي پشتوانه من نبود.
وي تاكيد كرد: فقط خدا مي‌تواند من را خراب كند. هميشه در تمام زندگي خدا را حس مي‌كردم كه به من قوت قلب مي‌داد. هواداران بدانند دايي هر چه دارد از پرسپوليس و آنها است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)