مرجع خبری پرسپولیس: تمرين پرسپوليس ساعت 11 صبح امروز در مجموعه ورزشي شركت واحد برگزار شد.


به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گوش دادن به صحبت‌‌هاي علي دايي به تمرينات كششي، نرمش، استارت‌هاي بلند و كوتاه، حفظ توپ و پرسينگ و فوتبال با چهار دروازه كوچك پرداختند.

علي دايي با فرياد‌هاي بلند به بازيكنان هشدار داد تمام توان خود را در تمرينات به نمايش بگذارند و از پاس‌هاي بدون مسئوليت و فوتبال با احتياط خودداري كنند. او به بازيكنان اعلام كرد بايد در زمين جنگنده به فكر بازي كردن باشند.

محمد منصوري و شيث رضايي به دليل مصدوميت اختصاصي تمرين كردند.

تنها غايب مانند روز گذشته حسين عبدي بود. او سفري به امارات داشته و قرار است بعدازظهر امروز به ايران بازگردد.

حدود 30 هوادار و 25 ليدر باشگاه پرسپوليس در تمرين امروز حضور داشتند. آنها به شدت پيشكسوتان باشگاه مانند همايون بهزادي، علي پروين، مجتبي محرمي، صفر ايرانپاك و ضياء عربشاهي و ساير پيشكسوتان را مورد تشويق قرار دادند.
در بين بازيكنان پرسپوليس تنها كريم باقري تشويق شد. علي دايي و كاشاني نيز توسط اين هواداران مورد تشويق قرار گرفتند.

هواداران پرسپوليس در ادامه تمرين امروز بارها موضع‌گيري‌هاي خود را عليه بازيكنان نشان دادند. آنها با شعارهايي اعلام كردند بازيكن بي‌غيرت نمي‌خواهيم و بازيكني كه با لباس پرسپوليس وارد زمين مي‌شود بايد از تمام توان مايه بگذارد. آنها اعلام كردند تمرين بدون بازي خوب در مسابقات رسمي فايده‌اي ندارد.


هواداران همچنين عليه عباس انصاري‌فرد مديرعامل سابق پرسپوليس شعار دادند.
پس از40 دقيقه تشويق‌هاي كنايه‌آميز به بازيكنان پرسپوليس ليد‌رها و هواداران تمرينات را ترك كردند.

* كريم باقري با رفع مصدوميت در تمرينات گروهي حضور پيدا كرد. او آمادگي بسيار بالايي در تمرين امروز داشت و بيشتر دايي از او به عنوان بازيكني استفاده مي‌كرد كه نقش محوري داشت.

* دروازه‌بانان پرسپوليس پس از 15 دقيقه زير نظر يحيوي به تمرينات ويژه پرداختند. يحيوي بيشتر مصاف‌هاي تك به تك با دروازه‌بانان تمرين مي‌كرد.

* سپهر حيدري به دليل امتحانات دانشگاه دقايقي در تمرين امروز حاضر شد و سپس با اجازه دايي محل تمرين را ترك كرد.

* شعارهاي هواداران در تمرين امروز باعث شده بود علي دايي با كيفيت خاصي نكات فني را به بازيكنان يادآور شود. وي همچنين با تك تك بازيكنان دقايقي به گفت و گو پرداخت.

* دايي همچنين در جلسه‌اي با دكتر زرينه‌ و مولايي از آخرين وضعيت مصدومان تيم با خبر شد.

*در صحنه‌اي كه يكي از عكاسان در هنگام خنديدن محسن خليلي در حاشيه تمرين قصد عكس‌گرفتن داشت، به شدت مورد غضب مهاجم پرسپوليس قرار گرفت. خليلي با انتقاد از اين عكاس خواست تا با عكس گرفتن در اين شرايط خاص از او جلوگيري كند. اين موضوع باعث ناراحتي عكاسان حاضر در تمرين شد.

*بازيكنان پرسپوليس در پايان تمرين به شوت زني به دروازه و مرور كارهاي تاكتيكي پرداختند.

*تمرين پرسپوليس امروز ساعت 12:40 به پايان رسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)