عاقبت جدایی عقاب از پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : الان که این ها را می گویم می خندی اما باور کن دلیلش همین بود! خوردن گل چهارم تاثیری در روند ما نداشت.

 

میثاق که روی گل های سوم و چهارم شاهین اشتباهاتی داشت درباره توپی که از دستش رها شد تا حریف تیر خلاص را بر پیکر پرسپولیس شلیک کند ، می گوید: « توپ را که در دستانم لمس کرد ، یک دفعه سر خورد. دلیلش هم این بود که دستکش هایم نو بودند و توپ به آنها نچسبید. بعد هم که سر خورد و افتاد جلوی پای یار آنها.»
او که خودش هم حس می کرد ، این گفته اش خیلی دور از ذهن استبرای اینکه بتواند قانع مان کند ادامه داد: « الان که می گویم ، می خندی ولی این عین واقعیت است. بابا ما که سه گل خورده بودیم و خوردن و نخوردن گل چهارم فرقی در سرنوشت بازی نداشت و چیزی را از روی دوش مان بر نمی داشت. ولی توپ بازی سبک بود و نمی چسبید. ما در تمرینات با توپ آدیداس تمرین می کنیم و در بازی های خودمان توپ نایک را می دهند بازی کنیم ، اینجا هم که یک توپ غیر استاندارد استفاده کرده بودند.

 من دستکش هایم نایک بودند و سطح اصطحکاک شان به دلیل نویی کم بودند. توپ هم خیلی ساده در رفت. همین!»
حتما از دلایل میثاق شما هم قانع شده اید و گرنه اگر مشکل دارید می توانیم این توضیح تکمیلی را هم بدهیم که حمید علی عسگر بازیکن جوان تیم هم این گفته های گلر تیم شان را تائید می کند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)