مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: به دايي اعتقاد قوي دارم و از او قاطعانه حمايت مي‌كنم.

 

حبيب كاشاني در خصوص شكست مقابل شاهين بوشهر اظهار داشت: به بازيكنان گفته‌ام بدانيد براي چه تيمي بازي مي‌كنيد؛ دل هزاران هوادار به دنبال نتايج شما گريان و خندان مي‌شود و خوشبختانه آنها نيز شرايط حال حاضر پرسپوليس را درك كرده‌‌اند.
وي افزود: در فصلي كه پرسپوليس قهرمان شد و مقابل استقلال اهواز آن شكست بد را پذيرفتيم همه فكر مي‌كردند افشين قطبي تغيير خواهد كرد اما من پشت او ايستادم و اعلام كردم اگر قطبي در 8 بازي آينده نيز در هر بازي 10 گل بخورد باز هم تا آخر فصل با او خواهم ماند. خوشبختانه ديديد جواب آن اعتماد قهرماني بود كه من آن قهرماني را مديون هواداران هستم.

كاشاني خاطرنشان كرد: با شناختي كه از بازيكنان دارم مي‌دانم آنها براي سربلندي پرسپوليس تمام تلاش خود را انجام مي‌دهند. اين شكست‌ها اتفاقاتي است كه مي‌افتد. فوتبال هميشه پستي و بلندي‌هاي خاص خودش را دارد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد: شكست مقابل شاهين بوشهر يك اتفاق بود. صحنه‌هايي را با چشمانم ديدم و مي‌دانم بازيكنان ما سخت‌ترين و بدترين روزهاي عمر خود را سپري مي‌كنند. من خواهش مي‌كنم اين باخت را بر اثر يك حادثه بگذاريد و ان‌شاء‌الله ديگر تكرار نمي‌شود.

كاشاني در خصوص اظهارات علي دايي مبني بر حمايت از او گفت: من به دايي اعتقاد دارم و مطمئن باشيد قاطعانه از او حمايت خواهم كرد. دايي بازيكني بزرگي در فوتبال ما بوده و به بازيكنان گفتم كه ارزش او را بايد حفظ كنيم. مي‌دانم و اعتقاد دارم دايي در آينده با حمايت هواداران عاشق پرسپوليس و بازيكنان كه پشتوانه او هستند موفق خواهد شد.

وي خطاب به هواداران گفت: از هواداران عذرخواهي مي‌كنم و با وجودي كه مي‌دانم همه آنها راحت هستند مي‌خواهم اين باخت را ناديده بگيرند. سعي خواهيم كرد دل هواداران را در بازي‌هاي بعدي به دست آوريم. فقط به هواداران مي‌گويم دايي و پرسپوليس در اين 12 بازي نياز به حمايت همه جانبه آنها دارند.

كاشاني خاطرنشان كرد: پس از باخت مقابل شاهين نقاط ضعف تيم به خوبي از سوي كار فني مورد ارزيابي قرار گرفته است و اميدوارم در بازي روز جمعه مقابل راه‌آهن با يك بازي زيبا بتوانيم اين خاطره بد را از ذهن هواداران پاك كنيم.

كاشاني درباره مشكل مالياتي افشين قطبي گفت: اين موضوع صبح امروز حل شده و ديگر مشكلي از اين بابت وجود ندارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)