مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تفكرات حرفه‌اي در سر دارم و اميدوارم با حمايت كاشاني و هواداران بتوانم آنها را در زمين پياده كنم.

 

علي دايي در خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: پس از شكست برابر شاهين تمرينات را به خوبي ادامه داديم و آماده بازي با راه‌آهن هستيم. بازي سختي در پيش داريم، اما تلاش خواهيم كرد با حمايت هواداران نتيجه هفته گذشته را جبران كنيم.
وي افزود: براي بدست آوردن دل طرفداران بايد در اين ديدار پيروز شويم. با وجود اينكه راه‌آهن در مكان‌هاي پايين جدول رده‌بندي قرار دارد، اما تيم خطرناكي است. سعي خواهيم كرد با انجام يك بازي خوب و زيبا نتيجه را به سود خود رقم بزنيم.

دايي در خصوص تغيير تركيب پرسپوليس در ديدار برابر راه‌آهن تصريح كرد: هنوز معلوم نيست چه بازيكناني در زمين بازي خواهند كرد. بازيكنان براي حضور در ميدان بايد بجنگند و بازيكني كه بتواند بهتر از سايرين باشد در مسابقات حضور پيدا خواهد كرد.

سرمربي پرسپوليس در مورد حمايت كاشاني اظهار داشت:

 از كاشاني تشكر مي‌كنم كه از من حمايت كرده است. ابتداي حضورم هم گفته بودم كه كاشاني از من حمايت خواهد كرد. من تفكرات حرفه‌اي در سر دارم و اميدوارم با حمايت كاشاني و هواداران بتوانم تفكراتم را در زمين پياده كنم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا از بازيكني ناراضي هستيد گفت: در بازي مقابل شاهين از تمام بازيكنان ناراضي بودم؛ اما هم‌اكنون بازيكنان شرايط را درك كرده‌اند و براي موفقيت پرسپوليس تلاش مي‌كنند. بازي برابر تيم‌هاي رده پاييني هميشه سخت است، اما ما بايد تمام تيم‌ها را شكست داده و به جايگاه واقعي خود برسيم.

دايي در خصوص انجام بازي تيمش برابر راه‌آهن در روز جمعه خاطرنشان كرد: از اين بابت خوشحال هستم؛ چون هواداران بيشتري مي‌توانند براي حمايت از تيم محبوبشان به ورزشگاه بيايند. با توجه به اينكه فاصله بازي‌ها كم بود اين موضوع بايد اجرا مي‌شد؛ اميدوارم نتيجه خوبي در اين ديدار كسب كرده و بازي‌ هفته گذشته را جبران كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)