مرجع خبری پرسپولیس : روزنامه پرسپولیس به صاحب امتیازی حبیب کاشانی ، بزودی با حمایت مالی شهرداری منتشر می شود.


سایت باشگاه پرسپولیس روز گذشته تائید کرد مجوز انتشار روزنامه پرسپولیس به صاحب امتیازی حبیب کاشانی ، سرپرست موقت تیم منتشر می شود. این درحالی است که منابع مطلع در شهرداری تهران می گویند به دستور قالیباف ، شهرداری تهران از روزنامه ای که مالکیت آن را خزانه دار شورای شهر تهران بر عهده دارد حمایت می کند.
شهرداری تهران از زمان روی کار آمدن حبیب کاشانی در این تیم توسط موسسه کمک های مردمی خود اسپانسرینگ پرسپولیس را هم بر عهده گرفته که این تصمیم اعتراضات شدید اعضای شورای شهر را به همراه داشت.
پرسپولیس اولین بار در دهه 70 به صاحب امتیازی باشگاه پرسپولیس و مدیریت مسئولی علی میرزایی منتشر می شد.

آن زمان باشگاه مالکین خصوصی داشت اما پس از واگذاری تیم به سازمان ورزش این نشریه لغو امتیاز شد تا اینکه سه سال قبل حبیب کاشانی امتیاز نشریه این ارگان دولتی را به نام خود گرفت و با جدایی اش  از تیم دوباره این روزنامه لغو امتیاز شد اما حالا با بازگشت دوباره اش ، باری دیگر برای این نشریه امتیاز گرفته است که صاحب امتیازی فرد بر نشریه ای که ارگان موسسه ای دولتی است در تناقض با قوانین مادی کشور است. روزنامه ای که توسط  روابط عمومی باشگاه منتشر می شود و البته برای تامین هزینه هایش می گویند از بودجه شهرداری تهران استفاده می کند .

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)