مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با مدیرعامل شاهین در برنامه رادیویی درگیری لفظی نداشتم فقط او مثالی زد که من هم جواب دادم اینطور نیست. به او گفتم مثالی که زدید اصلا جایش نبود.

 

“حسین عبدی” ضمن گفتن این مطالب اظهارداشت: اگر شاهینی ها غیرطبیعی بازی کردند خودشان می دانند ما برای پیروزی به میدان رفته بودیم اما آنها به طور تمرین نشده ای ما را شکست دادند و من هم فقط همین جمله را در مورد نحوه بازی شاهینی ها گفتم.

وی افزود: شاهینی ها از حرفهای من برداشت منفی کردند آنها از بعد منفی به قضیه نگاه کردند وگرنه منظور من منفی نبود.

مربی پرسپولیس ادامه داد: در مورد شکایت مدیرعامل شاهین هنوز چیزی به من ابلاغ نشده و در این خصوص بی خبرم اما آنها می توانند با باشگاهها تماس بگیرند. همه جملات و حرفهایی که زدم مشخص است و اگر دادگاهی بود می توانند از این حرفها استفاده کنند.

عبدی در مورد بازی با راه آهن پرسپولیس اذعان داشت: در هفته گذشته خیلی خوب تمرین کردیم و ما برخلاف بازی با شاهین نمایش خوبی را داشتیم و توانستیم برنده شویم. در مورد تفاوت کار دایی و کرانچار هم می توانم بگویم که هرکس شیوه مخصوص به خودش را دارد من با هر دوی آنها همکاری کردم. دایی هم روش مخصوص را دارد.

وی در مورد دعوای لیدرها گفت: این دعوا بیرون از باشگاه و با شوخی شروع شده بود و به جار و جنجال کشیده شد.

عبدی در مورد شایعه تنبیه معمارزاده بعد از بازی مقابل شاهین بوشهر از سوی باشگاه خاطرنشان کرد: در این مورد باید علی دایی نظر بدهد و من از این موضوع بی خبرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)