مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: تاريخ نشان مي‌دهد تراكتورسازي بعد از پرسپوليس به وجود آمده و رنگ قرمز كه براي اين تيم انتخاب شده از پرسپوليس نشات گرفته است.

 

 كاشاني اظهار داشت: رفتار هواداران در بازي مقابل راه‌آهن بسيار ما را ذوق‌زده، خوشحال و شگفت‌انگيز كرد. شايد خيلي‌ها مايل بودند هواداران پرسپوليس از اين تيم حمايت نكنند اما نظرسنجي در يكي از برنامه‌هاي تلويزيوني نشان داد پرسپوليس هميشه هواداران واقعي خود را دارد.

وي افزود: بعد از باخت سنگين و غيرقابل تصور برابر شاهين بوشهر هواداران بزرگترين دلگرمي براي دايي و من بودند كه دوباره به شرايط ايده‌آل برگرديم. آنها با حضورشان انگيزه ما را براي گرفتن 3 امتياز مقابل راه‌آهن چندين برابر كردند و خوشبختانه جواب محبت آنها را داديم.

كاشاني ادامه داد: هواداران به حمايت خودشان از پرسپوليس ادامه دهند. كادر فني، بازيكنان و مسئولان باشگاه چشم‌انتظار حضور آنها در ورزشگاه هستند. اگر حمايت باشد روزهاي بسيار درخشان در انتظار پرسپوليس است و نويد بخش اين است كه دوباره فضايي آماده شده كه هواداران با فوتبال و ورزشگاه‌ها آشتي كنند تا روح معنوي استاديوم‌ها كه هواداران هستند باعث دلگرمي مسئولان فوتبال باشد.

كاشاني يادآور شد: استقبال گرم هواداران در بازي‌هاي باشگاهي به نفع تمام تيم‌ها و حتي تيم ملي ايران است تا بتواند در آينده به هدف خود برسد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره هواداران تراكتورسازي تبريز گفت‌: بي‌اغراق هواداران تراكتورسازي پديده ليگ برتر هستند. آنها با شور و حال خاصي به تشويق تيم خود مي‌پردازند و اگر امروز تراكتورسازي در بين 18 تيم ليگ برتر جايگاه مناسبي دارد مديون اين هواداران است؛ البته نبايد از كادر فني خوب، مديريت و بازيكنان به سادگي عبور كرد.

وي در ادامه گفت‌وگو عنوان كرد: تراكتورسازي و پرسپوليس از يك خانواده هستند. تاريخ فوتبال نشان مي‌دهد تراكتورسازي بعد از پرسپوليس به وجود آمده و رنگ قرمز كه براي خانواده تراكتورسازي انتخاب شده است از پرسپوليس نشات گرفته است. فكر مي‌كنم اين خانواده بزرگ قرمز در سراسر جهان و ايران با شور و شوق و نشاط هميشه باعث كمك به تيم‌هاي ديگر هستند تا فوتبال پيشرفت كند.


كاشاني گفت: اميدوار هستم هواداران تراكتورسازي و پرسپوليس با كمك هم جايگاهي خوب و مناسب براي اين دو تيم‌ در فصل جاري و با تشويق‌هاي گرمشان مهيا كنند. هيچ‌كس حق ندارد هواداران تراكتور را از اين تيم جدا كند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره ديدار روز جمعه مقابل پيكان گفت: بازي حساسي در پيش داريم. تيم‌ها براي كسب امتياز به ميدان مي‌روند و طبيعي است مساوي براي هيچ تيمي مناسب نيست. با توجه به اينكه پرسپوليس در تمام ايران طرفدار دارد بازي در آزادي و يا استاديوم ديگر فرقي ندارد. اگر قرار است به بالاي جدول فكر كنيم به برد پيكان كه يك مربي خوب و پرسپوليسي‌ اصيل و بازيكنان جوان و جوياي نام دارد نياز داريم.

وي اضافه كرد: دوست داريم در كورس قهرماني باشيم پس بايد به 3 امتياز فكر كنيم. قبل از دربي با كسب 3 امتياز بايد روحيه مضاعف پيدا كنيم تا يك بازي خوب و منطقي و به اميد خدا 14 بهمن نتيجه خوبي مقابل استقلال دكسب كنيم كه اميدوارم برد باشد.

كاشاني درباره جلسه امروز با سعيدلو گفت: جلسه بسيار خوبي بود و گزارش كاملي به رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس دادم. او نيز از فرمايشات خود باشگاه پرسپوليس را مطلع كرد. اميدوار هستم با اين جلسات هم‌انديشي به موفقيت‌هاي لازم در آينده برسيم. تا جايي كه به من اعتماد باشد و در توانم باشد براي خدمت به باشگاه و هواداران كم نخواهم گذاشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)