مرجع خبری پرسپولیس : در شرايطى كه گفته مى شد شيث رضايى به علت مصدوميت تا بعد از بازى با استقلال نمى تواند به ميدان برود، مقابل راه آهن به طور ثابت به ميدان رفت. در ادامه گفت وگويى با رضايى انجام داديم تا از آخرين وضعيت وى با خبر شويم. با ما همراه باشيد:


• در بازى با راه آهن در يك صحنه دستت را مقابل توپ قرار دادى تا گل نشود!
– قبول دارم كه در آن صحنه توپ به دست من برخورد كرد اما اينقدر شجاع هستم كه حقيقت را بگويم .در آن صحنه من در فاصله ۳ ۴، مترى توپ بودم كه توپ به سمت من آمد و برخورد دستم با توپ پيش بينى شده نبود. وقتى داور و كمك داور تشخيص دادند كه آن صحنه پنالتى نبود حرف ديگرى باقى نمى ماند و من هم هيچ نظرى در مورد اين موضوع ندارم. مهم ۳ امتياز بازى بود كه ما به دست آورديم و دل هوادارانمان را شاد كرديم.

• صحبت از دربى شد. فكر مى كنى تا بازى با دربى مصدوميتت كاملاً بر طرف شود؟
– اميدوارم كه اين اتفاق بيفتد و براى آن ديدار مشكل خاصى نداشته باشم.

• چه شد كه به اين بازى رسيدى؟ مصدوميتت برطرف شد؟
– اين لطف خدا و زحمات پزشك تيم بود كه زود تر از موعد خوب شدم. با برنامه  اى كه پزشك تيم براى من تنظيم كرده بود روزى ۲ جلسه به فيزيوتراپى مى رفتم و بعدازظهرها هم در استخر به آب درمانى مى پرداختم تا زود تر آماده شوم. به شخصه روزى ۵ ساعت بر روى پايم كار كردم و با بازى كردن مقابل راه آهن در واقع ريسك بزرگى كردم چرا كه ممكن بود دربى را از دست بدهم.

 

 

• برد مقابل راه آهن خيلى از لحاظ روانى بچه ها را شارژ كرد.
– ما در آستانه بازى با استقلال هستيم و اين ديدار به هواداران تعلق دارد و ما با تمام وجود براى آنها بازى مى كنيم. بازى كردن من در دربى ۵۰- ۵۰ است چرا كه ۲ اخطاره هستم و ما در بازى آينده خود بايد به مصاف پيكان برويم. به علت اهميتى كه اين بازى براى ما دارد من در تركيب حضور خواهم داشت و اميدوارم اخطار نگيرم تا بتوانم مقابل استقلال بازى كنم.

• بازى با پيكان را چطور پيش بينى مى  كنى؟
– همان طور كه قبلاً گفتم بازى سختى خواهد بود. ما براى باقى ماندن در كورس به اين برد احتياج داريم و با تمام قوا براى كسب ۳ امتياز به ميدان خواهيم رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)