مرجع خبری پرسپولیس : مهدى مهدوى كيا پس از عضویت در باشگاه استيل آذين در يك اظهار نظر رسمى در خصوص وعده گذشته اش، گفت: پرسپوليس آخرين تيم باشگاهى من خواهد بود و آخرین بازی رسمی ام را با پیراهن این تیم انجام می دهم.

 

كاپيتان سابق تيم ملى در مورد خداحافظى اش از فوتبال گفت: من ۳۲ سال سن دارم و هنوز براى اينكه چه زمانى از فوتبال خداحافظى كنم، تصميمى نگرفته ام و مثل تيم ملى تا زمانى كه احساس كنم، مى توانم بازيكن مفيد و مثمر ثمرى باشم، بازى خواهم كرد و به همين علت در حال حاضر نمى توانم بگويم چه زمانى از فوتبال باشگاهى خداحافظى مى كنم. او درباره اينكه مطبوعات آلمان معتقدند مهدوى كيا به شكل ناگهانى و بدون خداحافظى از هواداران هامبورگ آلمان را ترك كرده است، گفت: شرايط به گونه اى شد كه من پس از فسخ قرارداد با اينتراخت فرانكفورت شبانه راهى ايران شدم تا در خدمت استيل آذين باشم اما ۸ سال حضور خاطره انگيز در هامبورگ و محبت بى پايان هواداران اين تيم قديمى و بزرگ آلمان را نمى توانم فراموش كنم وقطعاً پس از خداحافظى از دنياى فوتبال ، بازى خداحافظى ام را در ورزشگاه هامبورگ برگزار خواهم كرد. او در پاسخ به اين سوال كه آيا از عدم برگزارى بازى خداحافظى اش از تيم ملى دلخور است يا خير، گفت: من تازه از تيم ملى خداحافظى كرده ام و البته تا امروز هيچ صحبتى براى برگزارى بازى خداحافظى از تيم ملى در محافل فوتبالى و رسانه اى مطرح نبوده است اما قطعاً برگزارى چنين ديدارى خاطره انگيز خواهد بود و اگر چنين ديدارى برگزار نشود، شايد ما مجبور باشيم بعد از سالها حضور در تيم ملى ايران يك بازى خداحافظى براى خودمان ترتيب دهيم.

او در مورد پيوستن به استيل آذين و عدم حضورش در پرسپوليس در اين مقطع گفت: برنامه من اين بود كه در اروپا به فوتبالم خاتمه دهم اما يكسرى عوامل باعث شد كه به ايران برگردم اما شك نكنيد اگر قسمت باشد، قطعاً پرسپوليس آخرين تيم باشگاهى من خواهد بود و آخرين بازى رسمى ام در پرسپوليس برگزار خواهد شد. من اهل شعار دادن

نيستم ونمى خواهم هيچكس احساس كند كه قصد دارم با حرفهايم قضايا را به گونه اى ديگر جلوه دهم. فوتبالم را مديون پرسپوليس هستم و با پرسپوليس از فوتبال خداحافظى خواهم كرد. مهدوى كيا در پايان گفت: ۱۱ سال پيش در روز ۳۱ ژانويه در ورزشگاه كارگران با هواداران پرسپوليس خداحافظى كردم تا براى عقد قرارداد با تيم بوخوم راهى آلمان شوم و روز سه شنبه ۲۶ ژانويه امسال راهى ورزشگاه كارگران شدم تا در تمرينات استيل آذين شركت كنم. وقتى به كارگران رسيدم ، ۱۱ سال پيش و خداحافظى با هواداران پرسپوليس را به خاطر آوردم و طى اين ۱۱ سال نيز هيچگاه پرسپوليس را فراموش نكرده و همواره پيگير اتفاقات و رخدادهاى تيمى بودم كه دوران شكوفايى فوتبالم را مديون آن هستم. در طى ۵ ماه گذشته مذاكراتى پنهانى با باشگاه پرسپوليس داشته ام تا به تيم محبوبم برگردم اما با پر بودن ليست پرسپوليس از حضور در تيم سابقم محروم شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)