مرجع خبری پرسپولیس : پس از پيروزى سرخ ها در قزوين مقابل پيكان، سراغ حسين بادامكى رفتيم. هافبكى كه در جريان اين ديدار نيز با حضور در پست هافبك دفاعى بيش از شركت در برنامه هاى تهاجمى پرسپوليس، مددرسان نيروهاى تدافعى تيمش بود. با ما همراه باشيد:

• برد شيرينى را در قزوين به دست آورديد. از بازى بيشتر برايمان مى گويى؟
– خدا را شكر نتيجه خوبى گرفتيم و توانستيم به نوعى انتقام  بازى رفت كه مستحق شكست نبوديم را از پيكانى ها بگيريم. ضمن اينكه اين نمايش و كسب اين نتيجه خوب انگيزه مان را براى ادامه اين روند دوچندان نموده و حالا با روحيه و انرژى بيشترى براى رسيدن به اهداف بعدى مان گام برمى داريم.

• پيكان حريفى بود كه در چند هفته اخير روى نوار ناكامى پيش مى رفت حالا در اين بازى پرسپوليس خوب بود يا اينكه پيكان با روزهاى آرمانى اش فاصله داشت؟
– درست است كه پيكان در چند هفته اخير نتايج خوب و قابل قبولى را كسب نكرده بود اما نه ما به اين مسأله كارى داشتيم و نه پيكان با روحيه پايين مقابل ما قرار گرفته بود. اين مسأله را نبايد فراموش كرد كه هر تيمى با هر شرايطى در جدول و وضعيت فنى باانگيزه ويژه مقابل پرسپوليس قرار مى گيرد و اين مسأله كار را براى ما سخت تر مى كند.

• حرف و حديث  در مورد كارت زردى كه گرفتى زياد است به خصوص اينكه گزارشگر بازى اعلام كرد ۳ اخطاره شده اى و دربى را از دست داده اى؟
– اين طور نيست. من با كارت زردى كه مقابل ذوب آهن گرفتم ۳ اخطاره شدم و مقابل شاهين بوشهر به خاطر محروميت حضور نداشتم. پس از اين بازى يك كارت زرد مقابل راه آهن گرفتم و با كارت زردى كه مقابل پيكان گرفتم تازه ۲ اخطاره شده ام و مشكلى براى حضور در دربى ندارم.

 

آنها در تهران در شرايطى ناعادلانه مقابل ما پيروز شده بودند و اين موضوع انگيزه ويژه اى براى ما بود تا انتقام بازى رفت را بگيريم. ضمن اينكه بعد از شكست تلخى كه در بوشهر داشتيم همقسم شده بوديم تا ديگر امتيازى را از دست ندهيم. خدا را شكر در اين بازى هم مثل بازى با راه آهن هر ۳ امتياز را گرفتيم. برد ۳بر يك ما در اين ديدار روى حادثه نبود. ما تلاش كرده بوديم و پيروزى كمترين مزد براى اين تلاش بود.

• چيزى نمانده بود بازى به دليل بارش برف لغو شود.
– بله. اتفاقاً در بدو ورود ما به استاديوم، بارش برف سنگين شد و خودمان هم به شك افتاده بوديم كه شايد بازى كنسل شود اما به هر حال شرايط براى بازى مهيا شده و ديدار رأس ساعت مقرر برگزار شد. البته شايد اگر برف نمى باريد و زمين لغزنده نمى شد، كيفيت بازى به مراتب بهتر از اين مى شد.

• حضور دوباره ات را در پست هافبك دفاعى چطور ارزيابى مى كنى؟
– من قبلاً هم در اين مورد توضيح داده ام. به هر حال كادر فنى به خاطر شرايط تيم و نيازش در اين پست از من استفاده مى كند و من هم تلاش مى كنم عملكرد خوبى از خود به نمايش بگذارم تا رضايت آنها را جلب كنم. در اين بازى هم دستورات و برنامه هاى دفاعى برعهده من بود كه فكر مى كنم توانسته ام رضايت كادر را جلب كنم. با وجود حملات زيادى كه پيكان داشت و فشارى كه به خصوص در نيمه دوم به ما وارد شد فكر مى كنم در مجموع عملكرد عناصر تدافعى تيم رضايت خاطر كادر فنى را جلب كرده باشد. البته قبول دارم شايد اگر در صحنه گل دچار غافلگيرى نمى شديم مى توانستيم براى ۲ بازى متوالى دروازه مان را بسته نگه داريم. به هر صورت خوشحالم كه تيم با برد زمين را ترك كرد و تك گل پيكانى ها تأثيرى در پيروزى ما نداشت.

• نوبتى هم باشد نوبت صحبت درباره دربى است. هواداران ۲ تيم از تساوى هاى متوالى در اين بازى ويژه خسته شده اند. به نظرت نوار اين تساوى  در اين دربى شكسته مى شود؟
– براى هر تيمى كسب يك امتياز بهتر از باخت است و اگر مى بينيد در چند سال اخير اكثر دربى ها با تساوى به پايان رسيده ،دليلى ندارد مگر ترس ۲ تيم از باخت. قبول كنيد هر تيمى كه بازنده دربى باشد تبعات بعدى و حاشيه اى وجود دارد و همين مسأله باعث مى شود نوعى استرس و احتياط چاشنى كار شود و ۲ تيم به تساوى رضايت دهند كه اين مسأله البته بيشتر به نفع ساير رقبا تمام مى شود. به هر حال ما پس از ۲ برد خوب و روحيه بخش كه مقابل راه آهن و پيكان داشتيم درصدد هستيم سومين برد متوالى مان را نيز به دست آوريم و به اميد خدا و حمايت هواداران تلاش مى كنيم اين بار برنده دربى باشيم.

• فكر مى كنى ملاك و اصل ويژه براى رسيدن به پيروزى در دربى چه مسأله اى است؟
– در اكثر دربى ها جنگ اصلى بين هافبك هاى تيم بود و تيمى موفق تر عمل مى كند كه بتواند ميانه ميدان را به دست آورد و نبض بازى را در دست بگيرد. به اعتقاد من پيروزى و كسب هر ۳ امتياز براى ما دور از دسترس نيست و اين پتانسيل و انگيزه در بين  تك تك اعضاى تيم ما وجود دارد كه با هر ۳ امتياز از اين ديدار بيرون بياييم.

• پس مى توانيم اميدوار باشيم اين دربى ديگر مساوى نمى شود؟
– انشاءالله همين طور خواهد بود و با توجه به روحيه و انگيزه اى كه داريم با برد زمين را ترك كنيم. از قول من به هواداران پرسپوليس بگوييد سومين برد متوالى اين فصل كه پيروزى مقابل استقلال است را عصر چهارشنبه در استاديوم آزادى جشن خواهيم گرفت.

• و صحبت پايانى؟
– به عنوان يكى از اعضاى خانواده پرسپوليس از هواداران ۲ تيم به خصوص پرسپوليسى ها مى خواهم روز چهارشنبه با حضور ويژه خود در استاديوم آزادى روحيه و انگيزه ما را با تشويق هاى خود دوچندان كنند و به تيم رقيب كارى نداشته باشند و تا دقيقه ۹۰ از ما حمايت كنند. ما هم قول مى دهيم با ارائه يك بازى زيبا و تماشاگرپسند آنها را راضى و خوشحال كنيم و پيروزى در دربى را براى جبران گوشه اى از زحماتشان به آنها هديه دهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)