مرجع خبری پرسپولیس :  اين سن و سال خوب آموخته است كه حس و حال درونى خود را براى بازى دربى بروز ندهد اما حالش را مى توان از حرارت صحبت هايش احساس كرد.

 

• خدا را شكر حسرت به دل نمانديم و يك بازى خوب ديديم.
به نظر من هم بچه ها خيلى خوب بازى كردند و نسبت به بازى هاى قبلى تفاوت بسيارى داشتند.

 

• فكر مى كنيد چرا؟
دليلش دوندگى خوب بچه ها بود و اينكه يكدل بودند و به هم كمك مى كردند.

• چرا هميشه اين طور نيستند؟
– نسبت به قبل شرايط بهتر شده است. فكر مى كنم بايد به بازى هاى خودشان توجه كنند. وقتى ثمره يكدلى و پشت هم ايستادن را ببينند از آن دست بر نمى دارند كه ما هم در همين سمت گام برمى داريم.

 

 

• البته خوب بودن نسبت به بازى هاى قبل به معناى كم بودن نقايص نيست. به عنوان مثال كناره هاى پرسپوليس بسيار ضعيف عمل مى كند ،چرا؟
– على دايى روى اين مسائل كار مى كند، بالاخره زمان لازم دارد تا يك به يك مشكلات را برطرف كند از سوى ديگر نبايد بى گدار به آب بزنيم.

• فكر مى كنيد اين ۲ پيروزى به معناى خروج از بحران باشد؟
قطعاً شرايط خيلى تغيير كرده است. آن فشار خردكننده برطرف شد. آقاى كاشانى هم با اعلام رضايت دايى از بازى بچه ها جريمه هاى قبلى را بخشيد و در كل فضاى خوبى ايجاده شده است البته اگر غافل شويم دوباره غرق بحران خواهيم شد. كسب ۲ پيروزى پياپى براى تيمى مثل پرسپوليس موفقيتى نيست كه بخواهيم مغرور شويم. البته همان طور كه گفتم شرايط خوبى ايجاد شده است. بعد از بازى با پيكان بعد از مدت هاى طولانى رختكن پرسپوليس را همان طور ديدم كه بايد باشد. خنده و شوخى و دوستى بچه ها واقعاً مرا خوشحال كرد.

• البته هنوز مشكلاتى وجود دارد. مثلاً در جريان بازى بين نوروزى و خليلى. آنها راحت به هم پاس نمى دهند. يعنى بعد از اينكه خليلى جواب پاس هاى نوروزى را در بازى قبلى نداد مشخص است كه باهم مشكل دارند.
– مشكل ندارند. شرايط بازى ايجاب كرد البته تا جايى كه به كادر فنى مربوط مى شود روى همكارى بيشتر بچه ها تأكيد مى شود اما يك نكته را با قاطعيت مى گويم، هيچ عمدى در كار نيست. محسن عاشق گل زدن است. نه اينكه براى خودش بخواهد. اصلاً اين طورى خلق شده است. به خاطر همين شايد گاهى احساس شود كه او عمدى در پاس ندادن دارد اما اصلاً اين طور نيست.

• در آستانه دربى به پيروزى خوبى رسيديد اما استقلال هم يك برد شيرين در تهران داشت. فكر مى كنيد الان كدام تيم آماده تر باشد؟
– البته بازى ما دشوارتر بود. پيكان كجا، ابومسلم اين فصل كجا؟ در ضمن ما در خانه حريف بازى مى كرديم و استقلال در تهران بر اين اساس بايد بگويم ما حداقل يك قدم جلوتر از استقلال هستيم اما با توجه به ويژگى هاى اين بازى بايد گفت ۲ تيم از نظر كلى در شرايط مشابهى به مصاف هم مى روند با اين تفاوت كه ما بازيكنان بيشترى داريم كه متخصص اين بازى هستند.

• ضمن اينكه پرسپوليس تلفات هم داد و محمد محروم شد.
– محمد بازيكن باارزشى است اما الان فاصله معنى  دارى بين بازيكنان اصلى و ذخيره پرسپوليس وجود ندارد. دست دايى كاملاً باز است.

• مثل اينكه قصد نداريد براى استقلالى ها كرى بخوانيد؟
– فكر نمى كنم نيازى باشد. ضمن آنكه ما به آنها به عنوان يك رقيب قديمى احترام مى گذاريم و البته هر چند در جدول با آنها رقابت داريم اما اگر به قهرمانى فكر كنيم رقابت اصلى را با سپاهان و ذوب آهن خواهيم داشت و آنچه مورد توجه ما قرار دارد جمع آورى امتيازات براى رسيدن به اين هدف است. همين جا هم از تماشاگران خودمان 2 خواسته داريم. از آنها مى خواهم همان طور كه بعد از بازى با شاهين در نظرسنجى ۹۰ ما را خجالت دادند، با حضور پرتعداد در اين بازى و در اختيار گرفتن سكوها به ما كمك كنند كه كمى از شرمندگى آنها دربياييم و دوم اينكه در بازى دربى فقط تيم خود ما را تشويق كنند. بى  احترامى به حريف براى بچه هاى ما روحيه ا ى ايجاد نمى كند ضمن اينكه باعث مى شود تماشاگران آنها هم به ما بى احترامى  كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)