مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برهانی روز عادی دست و پایش می لرزد، دربی که جای خود دارد.

 

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به ديدار اين تيم مقابل استقلال تهران گفت: من تمام تلاش خود را در اين ديدار انجام خواهم داد تا مهاجمان استقلال رنگ گل را در اين بازي نبينند.
عليرضا حقيقي ضمن بيان مطلب فوق افزود: ما شرايط خيلي خوبي را داريم و اين روزها در اوج آمادگي در تمرينات شركت مي‌كنيم تا در نهايت با آمادگي كامل به مصاف تيم استقلال برويم.
وي ادامه داد: تمام مسابقات براي پرسپوليس سخت و حساس است اما بازي برابر استقلال به دليل آنكه نامش دربي است، حساس‌تر شده و گرنه اين مسابقه هم فقط سه امتياز دارد. البته كسب پيروزي در اين مسابقه يكسري ويژگي‌هاي خاص خود را دارد از جمله اينكه بازيكنان روحيه مضاعفي را براي ديدارهاي آينده پيدا مي‌كنند.
دروازه‌بان تيم پرسپوليس اضافه كرد: ما در دو بازي گذشته توانسته‌ايم شش امتياز ممكن را به دست بياوريم و بايد تلاش كنيم با شكست تيم استقلال، اين موفقيت را هم تقديم هواداران كنيم چرا كه بر خلاف تعارفات برخي ها من مي گويم كه امتيازات پيروزي در دربي اصلا قابل شمارش نيست و اهميتش بيش از اين حرفهاست.

حقيقي در خصوص كري‌خواني آرش برهاني مهاجم تيم استقلال كه گفته بود دو گل براي پرسپوليس كنار گذاشته است، گفت: اميدوارم برهاني در كار خود موفق باشد،‌اما بعيد مي‌دانم، بتواند در گلزني به پرسپوليس موفق عمل كند، چرا كه كار ساده‌اي نيست كه هر مهاجمي بتواند از عهده‌ آن بربيايد آنهم آرش برهاني كه در روزهاي عادي دست و پايش مي لرزد و يقينا در بازي دربي جلو پاي خودش را هم نخواهد ديد! من براي برهاني مثل همه بازيكنان حريف احترام قائلم اما مطمئن باشيد اگر برهاي بازي كند بعيد است بتواند به 18 قدم پرسپوليس نزديك شود!
وي افزود: بازي برابر استقلال با وجود اينكه بسيار سخت خواهد بود اما مطمئن باشيد سه امتياز را به دست خواهيم آورد.
دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به عملكرد قابل قبول خود از زمان حضور دايي در اين تيم گفت: اين درست كه از زمان حضور آقاي دايي عملكرد بهتري نسبت به گذشته داشته‌ام اما من اين شرايط را از ابتداي ليگ داشتم ولي در گذشته پنج بازي نيمكت‌نشين بودم و بعد از آن وقتي در مسابقه حاضر مي‌شدم به دليل شرايط سختي كه بود ناخودآگاه دچار بدشانسي و اشتباه مي‌شدم، ولي نمي‌توان كتمان كرد كه رفاقت و انگيزه تمامي بازيكنان از زمان حضور دايي در پرسپوليس بيشتر شده است.
حقيقي ادامه داد: دروازه‌بان همواره شريطي دارد كه اگر در چند بازي غايب باشد، وقتي در زمين مسابقه قرار مي‌گيرد شرايط برايش سخت است، اما با تلاشي كه انجام دادم و دعاي پدر و مادرم توانستم به آمادگي نسبي برسم.
وي با اشاره به تساوي‌هاي دو تيم استقلال و پرسپوليس در مسابقات دربي اظهار داشت:‌ بحث اينكه دو تيم بخواهند بازي مساوي شود، وجود ندارد. اما حساسيت بيش از حد اين مسابقه، جو ورزشگاه و حضور 100 هزار نفر هوادار در ورزشگاه ناخواسته حساسيت‌هاي خاص اين مسابقه را به وجود مي‌آورد. اما اميدوارم دربي 68 برنده داشته باشد آن برنده تيم پرسپوليس باشد. ضمن اينكه انشاءالله هر دو تيم يك بازي جوانمردانه را ارائه كنند.
دروازه‌بان تيم پرسپوليس در پايان گفت: تيم ما شانس قهرماني ندارد و سعي مي‌كنيم انشاءالله سهميه ليگ قهرمانان آسيا را كسب كنيم.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)