مرجع خبری پرسپولیس : استقلال تهران انجام دهد. به بهانه دربى ۶۸ به سراغ ابراهيم شكورى مدافع جوان سرخ ها رفتيم و گفت وگوى كوتاهى با وى انجام داديم كه از نظرتان مى گذرد:

 

• بازى با پيكان چطور بود؟
بازى آسانى نبود بچه هايى كه از اول به ميدان رفتند خوب بازى را شروع كردند. ما فقط براى كسب ۳ امتياز به ميدان رفته بوديم و خوشحاليم كه با تلاش بچه ها توانستيم اين ۳ امتياز را به دست بياوريم و قبل از دربى از لحاظ روحى روانى بالا برويم.

• صحبت از دربى شد اين مسابقه را چطور پيش بينى مى كنى؟
از آن موقع كه دايى آمده تيم روحيه بهترى پيدا كرده است و ما فقط براى برد به ميدان مى رويم و اميدواريم كه بتوانيم با ارائه يك بازى تماشاگر پسند دراين ديدار پيروز شويم تا هم دل هواداران شاد شود و هم بتوانيم به قهرمانى نزديك تر شويم.

 

• با توجه به غيبت محمد فكر مى كنى به طور ثابت بازى كنى؟
من دارم خوب تمرين مى كنم و همه سعى و تلاشم را نيز در تمرينات به كار مى گيرم آنچه كه دراين ديدار اهميت دارد نتيجه گرفتن تيم است و اگر بازى كردم كه براى موفقيت تيم تلاش مى كنم و اگر هم بازى نكردم دعا مى كنم پرسپوليس برنده ميدان باشد. اميدوارم كه بتوانيم با پيروزى در اين ديدار اختلاف امتياز خود را با ساير تيم ها بيشتر كنيم.

• هنوز به قهرمانى پرسپوليس اميدوارى؟
چرا نباشم. ۹ بازى تا پايان ليگ بيشتر باقى نمانده و اگر ما بتوانيم اين بازى ها را با برد پشت سر بگذاريم و خدا كمك بكند مى توانيم قهرمان بشويم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)