درخواست کاشانی از کانون مشوقین باشگاه

مرجع خبری پرسپولیس : جلسه هماهنگي كانون مشوقين باشگاه پرسپوليس صبح امروز(دوشنبه)با حضور حبيب كاشاني و ابوذر مختاري، مسوول كانون هواداران باشگاه در سالن آمفي تئاتر باشگاه پرسپوليس برگزار شد.

 

در اين جلسه كه حدود 2ساعت به طول انجاميد حبيب كاشاني با تشريح وضعيت فعلي باشگاه و تيم ابراز اميدواري كرد هواداران در روز چهارشنبه راضي و خوشحال ورزشگاه را ترك كنند.
سرپرست باشگاه پرسپوليس همچنين از اعضاي كانون مشوقين خواست تا با همدلي بيشتر در جهت ساماندهي هواداران در دربي تلاش كنند و ميزبان خوبي براي هواداران شهرستاني باشند.
در اين جلسه همچنين مقرر شد تا امكانات پذيرايي از هواداران شهرستاني نيز فراهم شود.

در ادامه اين جلسه برنامه هاي كانون مشوقين پرسپوليس براي دربي اعلام شد و اعضاي اين كانون در بيانيه اي از هواداراني كه روز چهارشنبه به استاديوم آزادي خواهند آمد خواستند تا ضمن رعايت نكات اخلاقي و احترام به يكديگر تمام نيروي خود را براي 90دقيقه بازي گذاشته و با ليدر هاي باشگاه كمال همكاري را داشته باشند.

در پايان اين جلسه، ديگر برنامه هاي كانون مشوقين باشگاه نيز به اين شرح اعلام شد:

– تمامي ليدر هاي باشگاه به لباس يكدست سفيد (بادگير) با آرم كانون مشوقين ملبس خواهند شد.

– در تمامي سكوهايي كه در اختيار پرسپوليسي‌هاست يك نفر سر ليدر و پنج نفر از اعضاء كميته مشوقين حضور خواهند داشت كه اين افراد در سردادن شعارها با يكديگر هماهنگ خواهند بود.

– با مساعدت حبيب كاشاني از بيش از 2000 نفر از هواداران شهرستاني كه از دور و نزديك به تهران مي آيند در شب دربي با بسته هاي غذايي باشگاه پذيرايي به عمل خواهد آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)