مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان تربيت بدني گفت: پرسپوليس و استقلال با يك بازي زيبا و هجومي مي‌توانند مردم را با فوتبال ملي آشتي دهند.

 

علي سعيدلو تصريح كرد: همه ساله بازي دو تيم استقلال و پرسپوليس براي مردم به ويژه جوانان حساسيت خاصي داشته است. اين دو تيم از تيم‌هاي هستند كه همواره پايه فوتبال ايران را سفت و محكم نگه داشته‌اند. اميدوارم در دربي 68 هر تيمي كه شايسته است بتواند با فرهنگ اخلاقي و منش پهلواني به موفقيت برسد.

وي افزود: با توجه به اينكه اين مسابقه در خارج از كشور هم پخش مي‌شود استقلال و پرسپوليس با يك بازي هجومي و زيبا و مي‌توانند دوباره مردم را با فوتبال ملي آشتي دهند. تيم ملي براي موفقيت در آينده نياز به كمك مردم دارد. من اميدوارم هر تيمي كه شايسته است و تلاش زيادي كرده در دربي موفق باشد و به نتيجه دلخواه برسد.

رئيس سازمان تربيت بدني در خصوص احتمال مساوي شدن ديدار روز چهارشنبه تاكيد كرد:

 هر تيمي فوتبال كه وارد زمين مي‌شود هيچ وقت دوست ندارد كمتر از 3 امتياز بگيرد اما برخي بازي‌ها شرايط خاصي دارد و تيم‌ها براي نباختن دست به هر كاري مي‌زنند. اميدوارم در دربي 68 اين اتفاق نيفتد و دو تيم فوتبال ناب ايراني را به نمايش بگذارند.

سعيدلو خاطرنشان كرد: بازيكنان دو تيم استقلال و پرسپوليس بدانند كه مردم كيفيت فوتبال را به خوبي متوجه مي‌شوند. شايد عكس العمل يك بازيكن در زمين بتواند تاثير زيادي در ديدگاه جواناني كه به ورزشگاه مي‌آيند داشته باشد. اميدوارم بازيكنان و كادر فني دو تيم تمام تمركز خود را براي يك بازي زيبا و شايد متفاوت‌تر از سال‌هاي گذشته بگذارند. فوتبال ايران پتانسيل‌ زيادي دارد كه هنوز نهفته است و اميدوارم هر چه سريع‌تر شكوفا شود.

رئيس سازمان تربيت بدني در خصوص زمان معرفي هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: فعلا دنبال اين هستيم افراد واجد شرايطي را انتخاب كنيم كه بتوانند به اين باشگاه خدمت كنند. من هم دوست ندارم هر روز انتخاب هيات مديره به امروز و فردا بيفتد اما مي‌خواهم هيات مديره‌اي را انتخاب كنم كه با قدرت پشتيبان پرسپوليس باشد. به همين كمي شايد دير شود اما مطمئن باشيد ضرر نخواهد كرد. تا به حال هم كاشاني كار خود را به خوبي انجام داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)