مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: بايد 3 امتياز بازي با استقلال را به دست بياوريم تا راهمان براي آسيايي شدن هموار شود.

 

حبيب كاشاني مورد دربي 68 اظهار داشت: بازي با استقلال براي ما از حساسيت خاصي برخوردار است. وضعيت پرسپوليس در آستانه اين ديدار بسيار خوب است. به برد در اين ديدار احتياج داريم، زيرا مي‌خواهيم اختلاف‌مان را با صدر جدول كم كنيم. اگر مي‌خواهيم به آسيا نزديك شويم بايد 3 امتياز بازي با استقلال را به دست بياوريم، چرا كه كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا براي اين فصل از اهداف ما محسوب مي‌شود.

كاشاني افزود: بايد با تمام توان در بازي با استقلال به ميدان رفته و از تمام پتانسيل خود استفاده كنيم. من از همه هواداران مي‌خواهم كه فقط پرسپوليس را تشويق كنند و به هيچ تيمي كاري نداشته باشند. چون در خون پرسپوليسي‌ها اين است كه به كسي بي‌احترامي نكنند. در جلسه با ليدرها هم گفتم كه مردم از دور و نزديك آمده‌اند و بايد به بهترين نحو از آنها مهمان‌نوازي كرد.

وي با اشاره به اينكه بازي 90 دقيقه است و هواداران بايد 90 دقيقه پرسپوليس را تشويق كنند تا دستمزد اين تشويق‌ها را از بازيكنان بگيرند؛ ادامه داد: هواداران هر موقع سوت پايان بازي را شنيدند بدانند كه بازي تمام شده است و تا آن موقع بايد يكصدا تيم را تشويق كنند.

كاشاني تأكيد كرد: روز گذشته در تمرينات پرسپوليس ديدم كه بازيكنان چگونه در سرماي هوا با تن لرزان به عشق 3 امتياز دربي تمرين مي‌كنند. پس از تمرين حرف‌هاي لازم را با آنها در ميان گذاشتم و حساسيت بازي را براي آنها گوشزد كردم. ساق‌هاي بازيكنان آماده است تا فردا با يك بازي زيبا بتوانند 3 امتياز بازي با استقلال را بگيرند.

وي با اعلام اينكه ما هم دوست نداريم دربي مساوي شود؛ تصريح كرد: با 3 امتياز دربي چشم انتظار موفقيت در آسيا هستيم. من از بازيكنانم مي‌خواهم كه 90 دقيقه بجنگند. دربي بايد زيبا شود. اميدوارم همه دست به دست هم روز چهارشنبه پس از بازي صعود به رتبه‌هاي بالاي جدول را با هواداران جشن بگيريم. علي‌رغم اينكه بايد بازي جوانمردانه فراموش نيز نشود. البته مي‌دانيم كه استقلال هم تيم دست و پا بسته‌اي نيست.

كاشاني در مورد هيأت مديره پرسپوليس گفت: تصميم در اين مورد با سعيدلو است. وي به دنبال هيأت مديره‌اي استوار و محكم است تا پشتوانه‌اي بزرگ براي باشگاه باشد و در آينده زود دچار تغيير نشود. خوشحالم كه توانسته‌ام وظيفه‌ام را به خوبي انجام دهم و مشكل خاصي در تيم وجود ندارد.
وي افزود: با هرگونه حاشيه‌اي در تيم مبارزه مي‌كنم و بايد در اين شرايط حساس با آرامش كامل پا به دربي بگذاريم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)