مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازيكنان ما نبايد با پيروزي برابر استقلال در دربي تهران مغرور شوند.

 

علي دايي در خصوص پيروزي 2 بر يك در دربي 68 اظهار داشت: بازيكنان ما نبايد دچار غرور شوند و در بازي‌هاي آينده تلاش بيشتري انجام دهند.
وي ادامه داد: بعد از مدت‌ها در فوتبال آرامش پيدا كردم. پس از دربي توانستم به راحتي بخوابم و مدت‌ها بود كه چنين آرامشي را تجربه نكرده بودم. اين پيروزي روحيه جديدي را به بازيكنان تزريق كرد. بسيار خوشحال هستم كه تمام مردم ايران از اين نتيجه راضي بودند و حتي كميته انضباطي نيز خوشحال بود.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: هدف ما صعود به ليگ قهرمانان آسيا است و نيم نگاهي نيز به رتبه‌هاي بالاتر خواهيم داشت. هيچ بازيكني حق ندارد احساس آرامش و كم‌كاري كند. ما هم‌اكنون در اول راه قرار داريم و بايد تلاش بيشتري انجام دهيم.
دايي عنوان كرد: در بازي‌هاي آينده نيز بازيكنان بايد تمام تلاش خود را انجام دهند تا حريفان را مغلوب كنيم. بايد از فرصت‌هاي خود بهتر استفاده كنيم و به راحتي آنها را هدر ندهيم. اميدوارم در بازي‌هاي آينده نيز پيروز ميدان باشيم.

وي در مورد نيمكت‌نشيني ميثم بائو و اشپيتيم آرفي و نارضايتي آنها تأكيد كرد: بازيكنان بايد شايستگي خود را در تمرينات تيم نشان دهند و نمي‌توان با حرف زدن در تركيب تيم قرار گرفت. بايد تلاش خود را بيشتر كنند. 8 بازي تا پايان فصل داريم و همه شانس قرار گرفتن در تركيب را دارند. هيچ كس نبايد از مبارزه و رقابت بترسد.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)