مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدرى احترام خاصى براى محمود ياورى و تيمش قائل است اما پس از پيروزى پرسپوليس مقابل ايرانجوان بوشهر مدعى شد كه آن باخت سنگين فقط يك اتفاق بوده است. با ما همراه باشيد:

 

• بازى با ايرانجوان بوشهر چطور بود؟
– فكر كنم اولين بازى در جام حذفى هميشه سخت ترين بازى است چون در مرحله اول بايد با تيم هايى كه در ليگ هاى پايين تر هستند بازى كرد كه خيلى انگيزه دارند. از شانس بد ما هم اولين بازى در جام حذفى را در بوشهر انجام داديم كه خاطره خيلى بدى از آن شهر داشتيم. در كل بازى خوبى بود اما مى توانستيم با گل هاى بيشتر ببريم چون خود من يك موقعيت صد در صد داشتم كه نزدم، البته به خاطر خرابى زمين بود. آقا كريم هم يك پنالتى را نزد و محسن هم موقعيت داشت كه گل نشد. در كل بايد مى برديم كه برديم و به مرحله بعد صعو كرديم.

• ايرانجوان در اين بازى چطور كار كرد؟
– به نظر من در حد خودشان فوق العاده بودند و بايد به مربى و بازيكنان اين تيم تبريك بگويم. نمى خواهم ارزش كار شاهين بوشهر را پايين بياورم اما اگر پرواز ما ۶ صبح نبود و درست استراحت مى كرديم و همه نفرات هم در خدمت تيم بودند، آن نتيجه رقم نمى خورد. من به آقاى ياورى خيلى احترام مى گذارم و نمى خواهم ارزش ايشان و تيمش را پايين بياورم اما در آن بازى شرايط خاصى داشتيم. ما در اين بازى در جام حذفى به برد نياز داشتيم وچون به پيروزى رسيده بوديم، ديگر بازى را اداره كرديم و فشار زيادى نياورديم.

• جو بوشهر را چگونه ديدى؟
– مثل دفعه قبل خيلى توهين كردند اما عادت كرده ايم. در بازى با شاهين بوشهر هم با سنگ وبطرى ما را زدند. در اين بازى هم ماساژور ما را با سنگ زدند و سرش شكست كه الان بانداژ شده است.

• چرا چنين رفتارى دارند؟
– نمى دانم، شايد تعصب زيادى دارند اما فوتبال حرفه اى است. جالب اينكه جلوى در هتل مى آيند و عكس و امضاء مى گيرند اما يك سرى از همان افراد مى آيند و در استاديوم به ما فحش مى دهند.

• هدف شما در جام حذفى چيست؟
– غير از كسب جام، چيزى نمى تواند باشد. با نتيجه اى كه سپاهان مقابل مقاومت گرفت، شانس آنها براى قهرمانى در ليگ خيلى زياد شد. البته ما هم در ليگ مى جنگيم و نا اميد نيستيم. در جام حذفى با ۵ برد مى شود قهرمان شد. يكى از اين ۲ جام را بايد به دست آوريم. ما بقيه حريفان را مى بريم و يك جام براى هواداران مى آوريم چون بعد از ۲ سال، حق آنها است كه جام بگيريم. هواداران پرسپوليس در مسابقه نظرسنجى برنامه ۹۰ ما را شرمنده كردند و با حمايت خودشان به ما روحيه دادند. با برد دربى قسمتى از محبت آنها را جبران كرديم اما بايد يك جام امسال بگيريم تا محبت آنها بيشتر جبران كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)