مرجع خبری پرسپولیس : جشن تولد خلیلی در رختکن پرسپولیس

مهاجم پرسپوليس امروز 29 ساله تا همبازيانش پس از پايان تمرين و در رختكن براي او مراسم كوچكي برگزار كنند. محسن خليلي مهاجم باتجربه پرسپوليس كه چند هفته‌ايست با حضور علي دايي احيا شده امروز بيست و نهمين سالگرد تولدش را در جمع هم‌تيمي‌هايش برگزار كرد البته اين مراسم بسيار مختصر برگزار شد. گفتني كه حبيب كاشاني با حضور در رختكن به خليلي تبريك گفت.

 

باقری، حیدری و یحیوی خانوادگی به امارات سفر می کنند!

اين ديگر به رسمي قديمي تبديل شده كه كريم باقري تمام مسافرت‌هاي خارج از كشور را به همراه خانواده‌اش سفر كند اتفاقي كه در اردوهاي قبلي در دوبي و حتي چند شهر داخلي نيز رخ داد. كاروان پرسپوليس طي سفر يك هفته‌اي روز سوم فروردين ماه سال آينده راهي امارات خواهد شد در همين ارتباط كريم باقري نيز دست به كار شده و طبق معمول در گفت‌وگو با حبيب كاشاني به او اعلام كرده كه قصد دارد خانواده‌اش را نيز در اين سفر با خود ببرد.

 اين موضوع به خودي خود كافي بود تا نفرات ديگري از پرسپوليس نيز درخواست مشابهي را با كاشاني ارائه دهند. پس از درخواست باقري محمدعلي يحيوي و سپهر حيدري نيز از كاشاني خواسته‌اند تا به آنها اجازه دهد مثل كريم باقري خانواده خود را به امارات ببرند. كاشاني نيز با توجه به اينكه پيش از اين با درخواست باقري موافقت كرده بود ناچار به قبول پيشنهاد ساير اعضاي مجموعه شده است.
گفتني است كه در صورت انجام شدن سفر همراهان بازيكنان به دوبي هزينه‌ آنها را باشگاه متقبل خواهد شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)