مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپوليس گفت: دايي براي مشخص كردن تركيب اصلي توجهي به اسم‌ها نمي‌كند.

 

ابراهيم شكوري در خصوص شرايط خود و حضور در تركيب اصلي پرسپوليس از زمان حضور دايي تصريح كرد: با آمدن دايي توجه به اسم‌ها فراموش شده و هر كسي كه در تمرينات بهتر از ساير بازيكنان باشد در تركيب اصلي قرار خواهد گرفت.
وي افزود: مشكل پرسپوليس در گذشته اين بود كه مربيان براي مشخص كردن تركيب اصلي به اسم بازيكنان توجه مي‌كردند، اما دايي به اين موارد توجه نمي‌كند و همين كار باعث شده جوانان تيم با انگيزه بيشتري به كار خود ادامه دهند. مطمئن باشيد كه اگر لياقت نداشتم در تركيب اصلي پرسپوليس بازي نمي‌كردم.

مدافع پرسپوليس خاطرنشان كرد: تمرينات پرسپوليس با شادابي خاصي برگزار مي‌شود و پس از 2 ساعت تمرين بازيكني علاقه به ترك زمين ندارد. شادابي در تمرينات و انگيزه بالاي جوانان مهم‌ترين نقطه قوت پرسپوليس در اين روزها است.

 
شكوري در خصوص بازي روز جمعه برابر مقاومت سپاسي شيراز گفت: تاكنون 4 پيروزي متوالي كسب كرده‌ايم و تلاش خواهيم كرد روند موفقيت‌هاي خود را ادامه دهيم.

 خط و نشان اصلي پرسپوليس براي سپاهان است و براي رسيدن به صدر جدول تمام تلاش خود را به كار مي‌گيريم. به دنبال كسب جام در ليگ برتر و جام حذفي هستيم و تا آخرين روز مسابقات براي رسيدن به هدف خود مي‌جنگيم.
وي افزود: خط دفاعي پرسپوليس در مسابقات اخير نمايش خوبي داشته، اما مشكلاتي داريم كه به دنبال برطرف كردن آنها هستيم. من هم هر زماني كه در تركيب پرسپوليس حضور داشتم با تمام قوا براي اين تيم بازي كرده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)