مرجع خبری پرسپولیس هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخلاف نوشته‌های یک روزنامه من اصلا نگفتم با گلزنی کریم باقری نباید به فیکس بازی کردن فکر کنم زیرا باقری یکی از بهترین بازیکنان است و وقتی پرسپولیس با این بازیکن خوب نتیجه می‌گیرد منطقی نیست کادر فنی به ترکیب تیم برنده دست بزند.

*در بازی با مقاومت فیکس هستی؟

– نمی‌دانم بستگی به نظر کادر فنی و آقای دایی دارد. من هم تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم نظر مربیان را برای حضور در بازی جلب کنم البته یکی دیگر از مواردی که باعث شده من بخواهم در این بازی حضور داشته باشم این است که پرسپولیس مقابل مقاومت سپاسی و تیم همشهری بازی می‌کند.

 

*پس با این تفاسیر خیلی دوست داری مقابل تیم شهرت بازی کنی؟

– همانطور که بارها اعلام کردم من دوست دارم در همه بازیها به میدان بروم و نه فقط این بازی که چون صرفا تیم شهرم است بخواهم به میدان بروم اما بیشتر از هر چیزی به موفقیت پرسپولیس و کسب 3 امتیاز فکر می‌کنم.

*در یکی از مصاحبه‌هایت گفته بودی تا وقتی کریم باقری برای پرسپولیس گلزنی می‌کند من شانس حضور در میدان را ندارم.

– برخلاف نوشته‌های یک روزنامه من اصلا چنین حرفی نزدم. منطق چنین حکم می‌کند که مربیان هیچ وقت نباید به ارنج تیم برنده دست بزنند حالا که پرسپولیس در 4 بازی اخیر توانسته برنده شود این منطق برای پرسپولیس هم پابرجاست. باقری نه تنها برای من که برای همه بازیکنان قابل احترام است. وی یکی از بهترین بازیکنان ایران و آسیا به شمار می‌رود و من هیچ وقت در مورد وی چنین حرفی را نمی‌زنم.

 

*داود مهابادی گفته که پرسپولیس با علی دایی کار خارق‌العاده‌ای نکرده که در 4 بازی برنده شده؟

– در حدی نیستم که بخواهم در مورد مهابادی صحبت کنم. وی یکی از بهترین مربیان مملکت ما به شمار می‌رود.

 

*چند درصد فکر می‌کنی پرسپولیس در بازی با مقاومت برنده شود؟

– ما صد درصد برای برد و کسب 3 امتیاز وارد میدان مسابقه می‌شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)