مرجع خبری پرسپولیسقرارگرفتن در جايگاه سوم جدول موقعيتى نيست كه براى پرسپوليس اتفاق خارق العاده اى تلقى شود. پرسپوليس قبل از تغييرات مديريتى و كادر فنى هم اين جايگاه را در اختيار داشت و فاصله اش با صدر جدول قابل جبران تر به نظر مى رسيد اما همه چيز در شرايط جدول خلاصه نمى شود.

 

 اگر اينطور بود، امروز بايد افشين قطبى نزد هواداران پرسپوليس مقبوليت بيشترى نسبت به مصطفى دنيزلى داشت اما مى دانيم كه چنين نيست. هواداران پرسپوليس از شرايطى كه براى تيم آنها ايجاد شده راضى به نظر مى رسند. مدتها بود پرسپوليس چنين تداومى را از خود نشان نداده بود. آخرين بار در زمان دنيزلى بود كه پرسپوليس موفق شد به ۵ پيروزى متوالى دست پيدا كند. اين براى سرخپوشان يك نشانه خوب است. تيمى كه پيش از اين طلسم دربى را هم شكسته بود. تيمى كه اميدى به آن نمى رفت امروز به كارهايى دست مى زند كه نه در سال قهرمانى به آن دست پيدا كرده بود و نه در فصل گذشته كه ولخرجى بسيارى كرد. پرسپوليس ايده آل يارگيرى نكرد. در واقع امكان جذب بازيكنان ديگرى هم بود كه بار فنى تيم را بالا ببرند اما با اين وجود، پرسپوليس امروز تيمى دارد كه امكان انجام كارهاى بزرگ را دارد. تيم پرسپوليس البته در بازيكنانش خلاصه نمى شود، در اينجا صحبت از يك كار تيمى مبتنى بر مديريت و كادر فنى است. حبيب كاشانى در جمع وجور كردن اين تيم موفق بود. وى با بحرانهايى روبرو شد اما تا اينجا از آنها گذشته است. از سوى ديگر يك امر طبيعى بود كه پرسپوليس با آن همه تغييرات بازيكن براى چفت و بست پيدا كردن تيمش نياز به زمان چند ماهه داشت. در واقع اين تيم با ادامه حركت در مسير درست، براى بازيهاى بعدى خود توان بيشترى هم خواهد داشت.

 در اين بين نبايد از كنار نقش دايى به سادگى گذشت. او اين زنجيره را كامل كرد. از مشكلات پرسپوليس فقدان بازيكنان بلند آوازه بود كه شخصيت تيمى را بالا ببرند، حداقل كارى كه دايى براى پرسپوليس انجام داد، اين بود كه اين كمبود را مرتفع كند. او اعتماد به نفس لازم را هم به بازيكنان بخشيد تا هم مسئوليت خود را جدى تر بگيرند و هم باور كنند كه قادر به ارائه عملكرد بهترى هستند. از اينجا به بعد نقش و مسئوليت او و كاشانى سنگين تر خواهد بود. روى فرم نگه داشتن يك تيم كار دشوارترى است، ضمن اينكه حالا حريفان هم پرسپوليس را جدى تر مى گيرند و اين مسأله خود بر فشار بازيهاى آنها خواهد افزود.در واقع دردسرهاى پرسپوليس تازه شروع شده است اما پرسپوليس در حال حاضر مجموعه اى در اختيار دارد كه مى تواند از عهده مسئوليت هاى سنگين ترى برآيد. هدف بعدى كاشانى و دايى در ليگ برتر قرار گرفتن حداقل در مكان دوم جدول است كه البته با توجه به وضعيت سپاهان و ذوب آهن اصلاً كار آسانى نيست اما آنها در عين حال مى توانند نيم نگاهى به صدر جدول داشته باشند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)