مرجع خبری پرسپولیس : تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 11:10 در زمين تمرين شركت واحد آغاز شد.

 

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس بعد از يك روز تعطيلي امروز از ساعت 11:10 در زمين تمرين شركت واحد آغاز شد.

* بازيكنان پيش از شروع تمرين گلف بازي كردند.

* نبي الله باقري‌ها كه از ناحيه بيني دچار مصدوميت شده و چند روز از حضور در تمرينات معاف بود، امروز با بيني بانداژ شده حاضر شد و به همراه حميد علي‌عسگر دور زمين دويد. اين دو بازيكن بعد از نيم ساعت محل تمرين را ترك كردند.

* محمد پروين كه مصدوم است، تنها غايب تمرين امروز سرخ‌پوشان بود.

* هوار ملا محمد كه در روزهاي اخير شايعات زيادي مبني بر عدم حضور او در ديدار مقابل مقاومت و تمرينات پرسپوليس وجود دارد، امروز در تمرين حاضر شد. وي قبل از شروع تمرين به مدت 10 دقيقه با دايي صحبت كرده و سپس اجازه حضور در تمرينات را كسب كرد. مهدي الهايي، بازيكن پرسپوليس، نقش مترجم دايي و هوار را ايفا مي‌كرد.

* گرم كردن به مدت 10 دقيقه، حركات قدرتي بدنسازي با توپ و بدون توپ، عبور از موانع، پرسينگ در نيمه زمين در قالب 2 تيم از جمله تمرينات امروز سرخ‌پوشان بود.

* دروازه‌بان‌ها بعد از 45 دقيقه از ساير بازيكنان جدا شده و زير نظر يحيوي تمرينات خود را ادامه دادند. يحيوي نيز گزارشي از نحوه تمرينات و ميزان آمادگي دروازه‌بان‌ها به دايي ارائه داد.

* آمادگي بالاي معمارزاده در تمرينات امروز تشويق يحيوي را به دنبال داشت.

* در حاشيه تمرين امروز دايي نيز گاهي ضرباتي را به سمت دروازه مي زد كه بازيكنان در اين هنگام نظاره‌گر ضربات دايي مي‌شدند. وي به صورت اختصاصي به سمت دروازه معمارزاده شوت زني كرد.

* در زمانيكه دايي مشغول زدن ضربه به سمت دروازه بود يكي از تصويربرداران تلويزيوني وارد زمين شد و سرمربي پرسپوليس با فرياد بلند بر سر او خواستار بيرون رفتنش شد.

* حدود 20 هوادار و 10 ليدر پرسپوليس در تمرين امروز حضور داشتند.

* محسن خليلي در هنگام تمرينات حفظ توپ و پرسينگ به شدت از ناحيه پاي راست دچار مصدوميت شد.

* شوخي و خنده در تمرينات امروز بيش از پيش ديده مي‌شد.

* ليدرهاي پرسپوليس با سر دادن شعار به شدت به عملكرد فدراسيون فوتبال در تقدير از آنها انتقاد كردند. فدراسيون فوتبال بعد از بازي دربي به ليدرهاي پرسپوليس قول پاداش 3،5 ميليون توماني داده بود.

* تمرين حفظ توپ و پرسينگ امروز بازيكنان با تشويق شديد دايي و فريادهاي او مبني برعدم كم كاري در تمرينات همراه بود. آنها بعد از اين تمرينات در گروه‌هاي 4 نفره در طول زمين به صورت ضربدري زير نظر مولايي به بدنسازي پرداختند.

تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي جمعه، 7 اسفندماه، در ورزشگاه آزادي ميزبان تيم دسته اولي آلومينيوم هرمزگان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)