مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپوليس گفت: با توجه به اينكه در خانه بازي مي‌كنيم، خطري ما را براي صعود به مرحله بعد جام حذفي تهديد نمي‌كند.

 

هادي نوروزي درباره ديدار پرسپوليس در جام حذفي مقابل آلومينيوم هرمزگان اظهار داشت: تيم‌هاي جنوبي همواره تيم‌هاي خوبي هستند به خصوص اينكه مربي بزرگي مانند بگوويچ هدايت اين تيم را بر عهده دارد. وي به خوبي با فوتبال ايران آشنا است و تمام بازيكنان را مي‌شناسد.
اين بازيكن افزود: اميدوارم با يك بازي سراسر هجومي مقابل آلومينيوم هرمزگان به پيروزي برسيم. با توجه به اينكه در خانه خود بازي مي‌كنيم، خطري براي صعود ما را تهديد نمي‌كند. با 5 برد پياپي شرايط خوبي داريم و بازيكنان از روحيه بالايي برخوردارند.

نوروزي تصريح كرد: با اين حال در اين ديدار از پيش برنده نيستيم. شايد موقعيت كمي براي گلزني در اين ديدار داشته باشم، اما بايد بهترين استفاده را از حداقل موقعيت‌ها ببرم و دل هواداران را شاد كنم. كسب جام در اين فصل بسيار سخت است، اما بايد تمام تلاش خود را براي كسب حداقل يك جام انجام دهيم و مزد زحمات خودمان را در پايان فصل بگيريم.

وي با اشاره به شناخت كم از خط دفاع آلومينيوم هرمزگان عنوان كرد: از مدافعان آلومينيوم شناخت درستي ندارم، اما با گذشت 10 دقيقه از آنها به شناخت درستي مي‌رسم. درست است كه آنها بازيكن سرشناسي ندارند، اما حتمأ تيم خوبي بوده كه توانسته تا اين مرحله برسد. البته آنها بد شانس بودند كه در اين مرحله با ما مواجه شدند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)