مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد مدافع ملى پوش پرسپوليس به عنوان تنها نماينده سرخ ها در تيم ملى حاضر شد. محمد كه در چند دوره قبل چند بار شانس حضور در تركيب اصلى تيم ملى را از دست داد، حالا مصمم است  از خود به عنوان يكى از مدافعان اصلى تيم ملى در تركيب تيم ملى ايران به ميدان برود. گفت و گو با وى را بخوانيد:

• پرسپوليس نه به ليگ برترى ها رحم مى كند و نه مقابل ليگ يكى ها كوتاه مى آيد. از بازى با فولاد هرمزگان صحبت كن؟
– خدا را شكر اين بار هم به خواسته مان رسيديم و با پيروزى ديگرى، زمين را ترك كرديم. ما مصمم بوديم كه اين پيروزى را به دست آوريم. فيلم بازى ها و تاكتيك حريفان را بارها مرور كرده بوديم و با آناليز دقيقى كه داشتيم توانستيم به شناخت خوبى از حريف برسيم. البته اگر از حق نگذريم آلومينيوم تيم خوب و پرتلاشى بود و در مقابل ما عملكرد خوبى از خود به نمايش گذاشت و حريف دست و پا بسته اى براى ما نبود.

•به نظر مى رسيد عطش پرسپوليس بعد از ۳ گلى كه در نيمه اول به ثمر رساند خيلى زود فروكش كرد؛ اين طور نبود؟
– ما در نيمه اول ۳ گل زديم و فرصت هاى ديگرى براى گلزنى داشتيم اما همان طور كه على دايى در مصاحبه بعد از بازى با رسانه ها داشت، با وجود اينكه ما در نيمه اول ۳ گل زديم به لحاظ فوتبالى در نيمه دوم عملكرد بهترى داشتيم. فقط تنها مساله اى كه وجود داشت اين بود كه توپ هاى ما در نيمه دوم به گل تبديل نشد وگرنه عطشمان براى بالا بردن تعداد گل هايمان در نيمه دوم كم شده بود، نه انگيزه مان. به هرحال مهم ترين مسأله در اين بازى كسب پيروزى بود كه خوشبختانه به آن رسيديم.

 

 

• عملكرد خط دفاعى پرسپوليس در اين چند بازى اخير قابل دفاع است اما بعضى مواقع ساده تر از حد انتظار گل مى خوريد. اين مسأله را چطور ارزيابى مى كنى؟
– به هرحال اگر اشتباهى صورت نگيرد، گلى به ثمر نمى رسد و جذابيت فوتبال به عنوان پرطرفدارترين ورزش در سطح دنيا به خاطر همين غيرقابل پيش بينى بودن اتفاقات آن است. بالاخره نه ما بلكه در بهترين تيم هاى دنيا بعضى وقت ها اشتباهاتى به وجود مى آيد تا گلى ردوبدل شود. تلاش من و ساير عناصر تدافعى پرسپوليس اين است كه اين مسأله در پرسپوليس به حداقل برسد و آمار گل هاى خورده پرسپوليس روز به روز كاهش پيدا كند. به هرحال انتظارات از پرسپوليس در همه پست ها بالاست و ما هم سعى مى كنيم با تلاش و كوشش بيشتر اشتباها تمان را به حداقل برسانيم. البته همان طور كه خودتان هم گفتيد پرسپوليس اين روزها در اكثر مناطق به خصوص خط دفاع به هماهنگى مطلوب و ايده آلى رسيده كه اميدوارم روز به روز بهتر از اين هم شود.

• با برد مقابل آلومينيوم، پرسپوليس يك گام ديگر به قهرمانى در جام حذفى نزديك تر شد. از الان مى توانيم بگوييم قهرمانى در جام حذفى مال پرسپوليس خواهد بود؟
– ما از جام حذفى به راحتى نمى گذريم و براى رسيدن به آن همقسم شده ايم. مسير رسيدن به قهرمانى در جام حذفى كوتاه و در عين حال خطرناك است و يك اشتباه غير قابل جبران خواهد شد اما ما تا رسيدن به اين هدف كه يكى از اهداف ما در اين فصل است به هيچ قيمتى پا پس نخواهيم كشيد.

• جز قهرمانى در جام حذفى چه هدف ديگرى مدنظر پرسپوليس است؟
– طبيعتا كسب بهترين نتيجه در ليگ برتر. به اعتقاد من پرسپوليس يكى از شايسته ترين تيم ها براى كسب قهرمانى در ليگ برتر است و ما تمام تلاشمان را به كار خواهيم گرفت تا به اين هدف هم برسيم. هر چند كارمان و راهمان كمى سخت است اما دور از دسترس نيست و براى پرسپوليس رسيدن به قهرمانى در ليگ برتر دور از ذهن نيست.

• يعنى فاصله اى كه تا صدر داريد، قابل جبران است؟
صددرصد . من قول مى دهم روند روبه رشد ما تا پايان فصل ادامه پيدا مى كند و نوار پيروزى هاى ما به اين سادگى ها پاره نخواهد شد. اگر اتفاقات عجيب و غريب رخ ندهد، از نظر فوتبالى به هيچ تيمى باج نمى دهيم و تيم هاى ديگر فكر پيروزى مقابل پرسپوليس را بايد از ذهن خود بيرون كنند.

• بازى فولاد را چطور ارزيابى مى كنى؟
– شرايط و وضعيت خاص فولاد در جدول، تيم پرمهره و مربى كار بلد اين تيم شرايط خاصى را بر اين بازى حكمفرما خواهد كرد و آنها طبيعتاً براى كسب حداكثر امتياز به تهران مى آيند اما همانطور كه گفتم پرسپوليس ديگر به هيچ تيمى باج نمى دهد و قطعا روز سختى در انتظار فولادى ها خواهد بود.

• حضورت در تيم ملى، به عنوان تنها پرسپوليسى چه حسى دارد؟
– خوشحالم كه با عملكرد خوبى كه داشتم توانستم نظر مثبت آقاى قطبى و همكارانش را جلب كنم. در اردوى هاى قبلى بدشانسى مى آوردم و در يكى، دو دوره به خاطر مصدوميت دعوت نمى شدم. تمام تلاشم اين است كه جايگاه خوبى در تيم ملى به دست آورم و براى فيكس شدن در تيم ملى آماده جنگيدن هستم و با تمام وجود در خدمت تيم ملى خواهم بود. همانطور كه گفتيد در حال حاضر من تنها نماينده پرسپوليس در تيم ملى هستم و مى كوشم تا نماينده شايسته اى از پرسپوليس باشم.

• بازى با تايلند را چطور مى بينى؟
ما براى برد وكسب هر ۳ امتياز به ميدان مى رويم واميدواريم تلاش مجموعه و خانواده تيم ملى ايران به بهترين نتيجه ممكن منجر شود و بازى با پيروزى تيم ايران به پايان برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)