مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدرى مدافع تيم پرسپوليس معتقد است با صحبت هايى كه حبيب كاشانى و على دايى كرده اند، اين تيم انگيزه و روحيه بسيار خوبى گرفته و در تمام بازيها براى پيروزى به ميدان مى رود. آنها مى خواهند شادى هواداران پرسپوليس را با پيروزى هاى بعدى كامل كنند اما بايد ديد در بازيهاى بعدى چه اتفاقى مى افتد. گفت  وگو با وى را بخوانيد:

 

• بازى با آلومينيوم هرمزگان چطور بود؟
– بازى خيلى سختى بود چون آلومينيوم با شايستگى در جام حذفى بالا آمده بود ، بايد به شهر هرمزگان و بگوويچ تبريك گفت كه تيم خوب و منسجمى را ساخته اند اما ما با استفاده از تجربه در همان نيمه اول كار را تمام كرديم. اين ۳۰ درصد توان پرسپوليس بود. ما نيمه دوم بهتر بازى كرديم اما گلها را افزايش نداديم، هر چند كه موقعيت هاى زيادى داشتيم. ما خيلى با تجربه عمل كرديم و از موقعيت هايمان استفاده كرديم اما آنها نتوانستند از فرصت هايى كه داشتند ، استفاده كنند. در مجموع نيمه اول به چيزى كه مى خواستيم ، رسيديم.


• در ليگ برتر بايد با فولاد خوزستان بازى كنيد. اين بازى را چطور مى بينيد؟
– پرسپوليس بازى آسان ندارد. اصلاً بازى آسان نداريم. فولاد شرايط حساسى دارد و آقاى جلالى هم مربى خيلى خوب و كار بلدى است. غرور در تيم ما جايى ندارد و يكى از رمزهاى موفقيت ما هم همين است. در اين بازى من نيستم چون ۳ كارته شده ام اما مهم نيست چون ۲۵ بازيكن آماده و خوب داريم. همه بازيها تا آخر ليگ براى ما ۶ امتيازى است، چه در ليگ و چه جام حذفى ، ما اصلاً بازى ۳ امتيازى نداريم چون هنوز در ليگ شانس قهرمانى داريم و تا آخر ليگ مى جنگيم. اگر تراكتورسازى از سپاهان امتياز بگيرد، شانس ما بيشتر مى شود.

• ممكن است گل قهرمانى را باز هم تو به سپاهان بزنى؟
– هيچ چيزى غير ممكن نيست اما مهم قهرمانى پرسپوليس است. سپاهان شانس زيادى دارد و تيم شايسته اى هم است اما تا لحظه اى كه شانس داريم، بايد بجنگيم. اگر كار به بازى آخر بكشد، در مورد آن بازى صحبت مى كنم. خيلى احتمال مى دهم كه كار قهرمانى به روز آخر بكشد.

 


• با اين نتايج فكر مى كنيد پرسپوليس شكست ناپذير است؟
– براى اين كار خيلى زحمت كشيده شده و آقاى كاشانى و دايى با صحبت هايى كه مى كنند، خيلى به بچه هاى تيم انگيزه مى دهند. هيچ تيمى شكست ناپذير نيست اما سعى مى كنيم تا آخر بازيها امتياز ندهيم چون به اندازه كل فصل امتياز داده ايم و ديگر جايى براى امتياز دادن نداريم. بايد در امتياز دادن خيلى خسيس باشيم و امتياز ندهيم. سعى مى كنيم شادى هواداران ادامه داشته باشد و اين شادى را خراب نكنيم.


• به تيم ملى دعوت نشدى. در اين رابطه چه صحبتى دارى؟
– نظر آقاى قطبى است. خيلى از روزنامه ها و كارشناسان اسم من را مى گفتند كه بايد در ليست تيم ملى باشد اما اسم من نبود البته اين پايان كار نيست. بايد به نظر قطبى احترام بگذاريم. براى موفقيت تيم ملى دعا مى كنم. از پرسپوليس بايد بازيكنان بيشترى دعوت مى شدند. بازى كردن درپرسپوليس خيلى سخت است و همين كه بتوانى در استقلال و پرسپوليس بازى كنى و خودت را حفظ كنى، خيلى سخت است. سعى مى كنم تمام تمركزم روى پرسپوليس و موفقيت تيمم باشم. آقايان كاشانى و دايى در اين رابطه صحبت كرده اند و ما بايد تمركزمان روى پرسپوليس باشد تا دل هواداران تيم شاد بماند. كار سختى داريم تا درپايان ليگ و جام حذفى را ببريم و شادى هواداران ادامه داشته باشد چون پرسپوليس كمتر از تيم ملى نيست.


• اينكه مى گويند خصومت دايى و قطبى باعث شده كه فقط يك نفر از پرسپوليس به تيم ملى دعوت شود را قبول دارى؟
– راجع به اين مساله صحبت نمى كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)