مستند شش تایی ها به بازار می آید/آذری نمی تواند مدیرعامل پرسپولیس شود؟

مرجع خبری پرسپولیس : آخرین خبرها از باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران که طی ساعت گذشته به دستمان رسیده، در قالب چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس از نظر شما خواهد گذشت:

* سعید آذری که از او به عنوان جدی ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس یاد می شود کارمند رسمی کارخانه ذوب آهن اصفهان است و اگر بحث حضور او در پرسپولیس جدی باشد مسئولان این باشگاه باید در پی راهی برای حل مشکل دو شغله بودن وی باشند.

* گفته می شود باشگاه استقلال تهران به علت فحاشی تماشاگرانش به داور دیدار مقابل استیل آذین و مسعود عنایت رئیس کمیته داوران، همچنین تهمت و افترا به رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال، احتمالا از سوی کمیته انضباطی جریمه خواهد شد.

* گفته می شود در میان گزینه های حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تنها حضور حبیب کاشانی و مجید فرخزادی قطعی شده و مذاکرات با سایر گزینه ها ادامه دارد.

 

* اشپیتیم آرفی مهاجم آلبانیایی پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار روز جمعه این تیم مقابل فولاد خوزستان را از دست داد.

 

* علی کریمی پس از بازگشت به تیم ملی اظهار امیدواری کرد این تیم بتواند با حمایت مردم و مسئولان پس از 35 سال قهرمان رقابت های جام ملت های آسیا شود.

 

* فیلم مستند شش تایی ها که شامل تصاویری از جدال معروف پرسپولیس و استقلال در دربی سال 52 است از 18 اسفند وارد بازار می شود.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)