کامپیوتر جلالی در اندیشه های دایی خاکستر شد

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در چهارچوب هفته 28 لیگ برتر با تک گل محسن خلیلی فولاد خوزستان را شکست داد.

ديدار 2 تيم از ساعت 17:10 دقيقه در حضور 40 هزار هوادار در ورزشگاه آزادي آغاز شد و با نتيجه يك بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.
تك گل پرسپوليس در دقيقه 72 توسط محسن خليلي به ثمر رسيد. خليلي روي سانتر زيباي شكوري با ضربه‌ سر دروازه حسين آشنا را باز كرد.

قضاوت اين بازي بر عهده محمود رفيعي بود. وي به جلال كاملي‌مفرد و بارتلوويچ از فولاد و هادي نورورزي و عادل كلاه‌كج از پرسپوليس كارت زرد نشان داد.
فولاد در اين بازي بيشتر دفاع كرد و چشم به ضد حملات داشت و پرسپوليس هم موقعيت‌هايي را خلق كرد كه با استفاده از يكي از اين فرصت‌ها توانست حريف اهوازي را شكست دهد.

فولاد خوزستان پيش از اين بازي 11 بازي پياپي را واگذار نكرده بود.

اين تيم از هفته شانزدهم كه در فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن با يك گل شكست خورد، ديگر شكستي را متحمل نشد و ركورد شكست ناپذيري خود را به 11 هفته رساند، اما با شكست در اين ديدار اين ركورد سرانجام شكست تا فولادي‌ها با دست خالي تهران را ترك كنند.

پرسپوليس هم با اين پيروزي كه هفتمين برد پياپي (با احستاب دو ديدار جام حذفي)محسوب مي‌شود 49 امتيازي شد و بار ديگر رتبه سوم جدول را از استقلال پس گرفت.


تركيب پرسپوليس:
ميثاق معمارزاده، شيث رضايي، حميدرضا علي‌عسگر، ابراهيم شكوري، عادل كلاه كج، كريم باقري (80 – ميثم بائو)، هادي نوروزي (66-مجتبي زارع)، محسن خليلي، هوار ملا محمد (89-عليرضا محمد)، مجتبي شيري و حسين بادامكي.
سرمربي: علي دايي

تركيب فولاد:
حسين آشنا، جلال كاملي‌مفرد، مهدي چمن‌آرا، علي حمودي، جواد شيرزاد، بختيار رحماني، ملادن بارتلوويچ ( 57-نادر احمدي)، سيامك سرلك (68-آرش افشين)، سعيد رمضاني (82 – كاوه رضايي)، جاوا موجيري، غلامرضا رضايي.
سرمربي: مجيد جلالي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)