تمام مبلغ قرارداد عابدزاده را به زودی پرداخت میکنیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد شكايت باشگاه استيل‌آذين گفت: من با كسي دعوا ندارم و با آجورلو رفيقم.

حبيب كاشاني پس از پيروزي يك بر صفر پرسپوليس مقابل فولاد اظهار داشت: بازي خوبي بود و مجيد جلالي از فولاد تيم خوبي را ساخته است كه گرفتن 3 امتياز در اين ديدار را براي ما سخت كرده بود. آنها در دفاع تيم خوبي بودند. وي ادامه داد: با اين پيروزي در كورس قهرماني باقي مانديم تا به روزهاي آينده اميدوار شويم.

كاشاني در مورد آخرين شرايط عابدزاده تأكيد كرد: منتظر رأي كميته انضباطي در مورد عابدزاده هستيم تا آن را اجرا كنيم. مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس در حال حاضر يحيوي است و كارت مربيگري براي او صادر شده است.
وي افزود: اين مورد كه عابدزاده روي نيمكت بنشيند يا خير تصميم با دايي است، اما او نمي‌تواند به عنوان مربي دروازه‌بان‌ها با تيم كار كند.

مبلغ قرارداد عابدزاده با تيم پرسپوليس حدود ‪ ۲۰۰‬ميليون تومان بوده است كه تمام آنرا به زودي پرداخت خواهيم كرد.

وي ادامه داد: عابدزاده از ما خواست تا به عنوان مربي دروازه بان ها مشغول فعاليت شود اما، ما مربي دروازه بان داريم و در صورتي كه بخواهد مي تواند به عنوان مربي عمومي فعاليت كند.

كاشاني در خصوص پيروزي تيمش برابر فولاد تصريح كرد: خوشحالم در برابر تيمي كه كمترين گل خورده را در فصل جاري داشته است پيروز شديم. جلالي يكي از سرمايه‌هاي بزرگ فوتبال كشور بوده و هميشه بازي برابر تيم‌هاي وي دشوار است.

وي افزود: اين پيروزي را به هواداران تقديم مي‌كنم و اميدوارم روند رو به رشد ما همچنان ادامه داشته باشد.

 

كاشاني در مورد شكايت آجورلو از وي گفت: من با كسي دعوا ندارم و با آجورلو رفيقم. او از من شكايت كرده و من هم براي پاسخگويي خواهم رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)