مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام این شهر صدرنشین رقابت های لیگ برتر را با تساوی یک بر یک متوقف کرد.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان از ساعت 15 امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند.

در این مسابقه که در حضور هواداران پر شمار تیم تبریزی برگزار شد، فرهاد خیرخواهد مهاجم سابق پرسپولیس در پنجمین دقیقه با یک شوت از راه دور دروازه سپاهان را گشود اما زردپوشان اصفهانی در دهمین دقیقه با ضربه سر ابراهیم توره دیگر مهاجم سابق سرخپوشان تهرانی کار را به تساوی کشاندند.

در ادامه مسابقه هر دو تیم موقعیت های فراوانی را روی دروازه ها خلق کردند که با بی دقتی مهاجمان گلی به ثمر نرسید. با این تساوی سپاهان اصفهان 56 امتیازی شد تا صدای پای پرسپولیس و ذوب آهن را بلند تر احساس کند.

در دیگر مسابقه امروز جدال تیم های سایپا و استیل آذین هم اکنون با نتیجه 4-3 به سود استیل آذین در جریان است.

علی کریمی دوبار، مهدی مهدوی کیا و محمدی برای استیل آذین و منوچهر ماسوله دوبار و ابراهیمی برای سایپا گلزنی کرده اند. ضمن اینکه علی کریمی از استیل و ایوبی از سایپا با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شدند. این دیدار در دقیقه 80 همچنان در جریان است.

راه آهن شهر ری هم تا دقیقع 86 با تک گل میلاد زنیدپور از حریف خود صبای قم پیش است. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)